יום שלישי, אוגוסט 10, 2010

הקולקציות באות - גולף


בדיוק כשנהיה לי משעמם בעיניים, זומנתי אחר כבוד לצפות במרכולת החורף מבית גולף וקסטרו, לחוד כמובן. על קסטרו אלהג בפוסט הבא. מבטיחה.

הפרזנטציה הנעימה והמקצועית של גולף נערכה בוילה דלאל המקסימה בנווה צדק,תחת כותרת הקונספט: I Like you . הסטיילינג היה משובח ובעיני, זו הקולקציה המוצלחת ביותר של גולף שראיתי עד כה. הפריטים מצוידים בדמיון ויצירתיות, עשויים היטב ומחמיאים ללובשים, חלקם הגדול מצויד בטרנדיות עונתית וחלקם אוחז בתכונות שהן טיימלס, הגזרה הגברית זוכה לצל"ש על ההשקעה והשאפו ניתן למבחר הנעליים של מקס מורטי. ועוד נקודה חשובה - חלק גדול מהפריטים מגיעים עד מידת XXL.
צפו וחבבו:

לו ולה. יש מה ללבוש לעבודה.






הגברים של גולף



קרדיגן ברוח שאנלית

גם הפרזנטור מוצלח. מורטון ברשלסן הדני (לאלינור שחר), שהוא בכלל עיתונאי באתר באנגלית של 'הארץ'

אחלה מיקס

טיימלס אמרנו?

מישהו שמע על החולשה שלי להדפסי חיות ורודים

דואגים גם למדיפים ארומת נעורים

החורף, במקיף עירוני כ"ג

מי בא לליליפוט?


טווח מחירים:

קולקציית נשים:
89.90 ש"ח - 999.90 ש"ח

קולקציית גברים:
89.90 ש"ח - 649.90 ש"ח

אקססוריז:
14.90 ש"ח - 289 ש"ח

לסיום סיומת, ציוותתי את שלי גרוס לתמונה בצוותא שכן קלטתי לפתע שאני בנעליים נחשיות והיא בנעליים נמריות. רר!


אל תכבו עדיין את המזגנים,
וצ'או, בלות

2 תגובות :

  1. סורי, זה זוועה למדי. שום סריג עם פפיונים לא קונה אותי יותר.
    גם שאלה, ראית חברה ישראלית אחת שהוציאה השנה חולצות מכופתרות מסאטן עדין דמוי משי שכל כך אין בכל העולם?
    זה כניראה קשה לחשוב פשוט ולעצב בגדים זורמים ונעימים. עדיף להוציא ים סריגים סינטטים עם הטרנד המנומר הכה לעוס.
    באסה.

    השבמחק
  2. עניין של טעם נראה לי. אני חושבת על פרקטיות, על מה אפשר ללבוש לעבודה, את מה אפשר לשלב עם מה ואני אישית עדיין דלוקה על המנומרים, כך שמצאתי אצל גולף מענה לכל מיני גחמות, מה גם שהיו המון פריטים שווים שלא הצלחתי להשיג את התמונות שלהם ובל נשכח את המחיר השפוי ואת חוסר היומרנות של גולף. אבל ככה זה, אחת מתבאסת השניה יוצאת עם שקיות..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...