יום רביעי, אוגוסט 11, 2010

הקולקציות באות - קסטרו

את השבוע הזה פתחתי השכם בבוקר בתצוגת האופנה של קסטרו שכרגיל נערכה בהאנגר 11. נדמה כי משנה לשנה, יותר צפוף שם בפואייה של התצוגה וכמעט בלתי אפשרי כבר להשיג נשנוש בוקר או כוס שמפיין לחיזוק השרעפים. מצד שני, יפה לקסטרו לאגוד מבחר כה נאה של סלבים, עיתונאים, פליטי ריאלטי ואנשים שלא עושים כלום חוץ מלהיות מפורסמים ולגרום להם להשקיע בגרדרובתם לכבוד המאורע. אותי אישית הם מאוד משעממים ולכן נדבקתי לקלבה והתנדבתי להיות נושאת הכלים שלה ולהחזיק לה את המיץ תפוזים והקלאץ' בעודה מצלמת רשמים.

התצוגה היתה כתמיד מושקעת, מתוזמרת וסופר מקצועית. קסטרו הם היחידים בארץ שיודעים להרים תצוגת אופנה ראויה וחסרת דופי בכל הנוגע לפן ההפקתי וכיוון שאני מגיעה לתצוגות שלהם כבר שלוש שנים בערך אני מסיקה שזה לא במקרה וכבר מורגלת להתרשם מהאחריות האופנתית ומהרצינות שבה הם ניגשים למלאכת הרכבת התצוגה.

על המסלול: נדמה, כי הקונספט החורפי של קסטרו הוא ' שיהיה לכם נוח אבל גם יפה'. צעדו להם על המסלול מבחר לא פעוט של פריטים דמויי עור לגברים ונשים שמשתדלים להתרחק מהדימוי המחוספס ומנסים לתרגם את החומר לכדי גזרות מעודנות ומודרניות ולעיתים קצת תיאטרליות. רוב הזמן, הם גם מצליחים. לצידם הידסו פריטים רומנטיים שקורצים לשנות הארבעים, הרבה שחור, הרבה קאמל, גוונים מונוכרומטיים ובעיקר פרקטיות הנושבת מן הפריטים. ואני בעד פרקטיות כשזה מגיע למותגי ריטייל. אחרי הכל, כולנו מחפשים מה ללבוש לעבודה, מה ללבוש לפגישה, מה ללבוש לסרט ומה לקפה עם חברות ונדמה שבקסטרו הפנימו את זה כבר מזמן.

פינת הטרוניה: מה שהקשה עלי להתייחס לפריטים הזכריים הוא שגברירי התצוגה עוטרו בסטיילינג כה הומואי שאפילו חברי הגאים ביותר אינם משמישים אותו ביומיום.
וכך, מצאתי עצמי מסננת בפולניות רמה "אבל למה הם לבושים כזה הומואי?" הסטרייט היחיד שהיה בתצוגה וישב לידי, הסכים.

שתפו אותי במחשבותיכן:




תיאטרלי

אך מגיע גם בגזרות טרנדיות

באייטיז היינו אומרים על זה "המכנסיים ברוגז עם הנעליים"

קצת הומואי.

back to black

פרקטיות חורפית

מסתמנים: מכנסיים מצויינים.

מן הקטלוג:

גל גדות עושה אמיליה איירהרט

סטיילינג גברי, ת'נק גוד.

גם יפה, גם נוח, גם צמא לאיבזור

החורף, במכללת תל חי.


תרומתי הגרדרובית ליום זה:

שמלה+חגורה+תיק+כובע: בנגקוק
משקפייש: וינטאג' דיור
סנדלימים: הונג קונג, שקיבלתי מאחות של נועם

אני והקלבה ישבנו בצוותא (חמושות בסיכות כובע)


למה עדיין חם לי.... אה אופס,עדיין קיץ.

צ'או, בלות.



3 תגובות :

  1. אהבתי את השימלה שלך, אחלה סטייל.
    חוץ מהשמלה הקטנה השחורה האחרונה, כל השאר ממש לא מחמיא.

    השבמחק
  2. מצטרפת ל-TP, ממש אוהבת את השמלה שלך.
    בתצוגה אהבתי במיוחד את השמלה שכינית - תיאטרלי אבל גם השמלה שבתמונה הראשונה מוצאת חן בעיני והתווספה לרשימת הקניות. ובקשר לבנים שנראים רובם הומואים עם הבגדים האלה - מהנהנת בהסכמה!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...