יום שני, אוקטובר 11, 2010

פשוט נהדרות.

בשבוע שעבר חשפו עינב והדס צוקר, האחיות לבית 'רוס אובטה' את קולקציית החורף האורבנית שלהן במלון ארט+ המיוחדג' ברחוב בן יהודה.
בתור מישהי שעושה שימוש במילים גם כשהיא ישנה, אני מודה שנותרתי ללא כמה מהן.

בנות רוס אובטה הן כמעט היחידות שראיתי בארץ שאפשר להגדיר את הפריטים שלהן כיצירות אמנות לכל דבר החל מהבחירה בבדים דרך הגזרות המיוחדות ובעיקר בגלל החשיבה היצירתית שמושפרצת מכל פריט ופריט. אבל שלא כמו בגדים 'אמנותיים' שנתקלתי בהם לאורך שנות התעסקותי באופנה מקומית, היצירות של רוס אובטה הן שמישות וקז'ואליות לכל יום ושעה בשבוע ומעניקות סיבה מאוד משכנעת לצאת קצת מזארה ולהצפין לכיוון החנות בדיזינגוף 155.

הפריטים שלעולם אינם חפים מטיפול מיוחד, תפנית או הפתעה נעימה נושבים לכיוון הגברי כביכול, אבל מצליחים לשקף נשיות שלא משתמעת לשתי פנים כשהם מלווים בהדפסים מקוריים ומעט קוביסטים, שילובי בדים לא קונבנציונלים (כצמר ומשי) והפיכת בד הפוליאסטר בעל התדמית השלילית למוצר נחשק וסופר מעוצב. הגזרות אמנם שמרניות אבל מצליחות בכל זאת להכיל את אותה חושניות שכולנו שואפות להגיע אליה גם ללא מחשופים.


ניסיתי לחכות שכולם ילכו ולחמוס לעצמי את הכל. לא הלך.


שמלת הערפל הקסומה.

הן עושות גם ג'ינסים, המנוולות

שמלה פייבוריטית ביותר.

הקטלוג צולם בניו יורק ע"י ג'ונתן וייטרס, צלם צעיר ואוונגרדי שע"פ הקומוניקט, מערב בעבודותיו אופנה ואמנות וגם עובד דרך "אימון משחק" עם הדוגמניות שהוא מצלם, אבל אם תשאלו אותי, אם הקטלוג היה מצולם גם בארץ בסטודיו בדרום תל אביב, לא הייתי חשה בהבדל. על אף השנים הרבות בהן ביליתי בללמוד אמנות ועיצוב, אני עדיין לא מבינה מה השוס פה והיכן חבוי לו האוונגרד המדובר.





צבעוניות חורפית בלתי מדכאת



הדפס קוביסטי שגם פיקאסו היה אוהב

מחירים:
טופים ג'רסי: 249-499 ש"ח
טופים משי: 549-899 ש"ח
שמלות ג'רסי: 449-649 ש"ח
שמלות משי: 649-1199 ש"ח
מכנסיים: 499-799 ש"ח
טייטסים: 299 ש"ח
חצאיות: 499-549 ש"ח
ז'קטים ועליוניות: 599-1199 ש"ח

חנויות: דיזינגוף 155 תל אביב
אוסישקין 48 רמת השרון

שיהיה חורף מתוק
וצ'או, בלות.

תגובה 1 :

  1. כמה חבל ועצוב שלבובה יש גוף הרבה יותר עגול ונשי מלדוגמנית...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...