יום שישי, יולי 13, 2012

עלילות הגיברת בבוטיק המעצבים

הוזמנה הגיברת לחגוג את השקת ימי רביעי בבוטיק המעצבים של דיזינגוף סנטר ולכן הגיעה. עד כה, פעל בוטיק המעצבים (ברחבה 'מאחורי' הסופר פארם) במתכונת של חמישי-שישי, והנה התווסף לו גם יום רביעי ללו"ז.
 אז עליתי על קו 5, עם אזניות הקיטי-צ'אן: בעיקר כדי שיהיה לי אליבי מוצק ללמה אני לא מעבירה כסף לנהג. סליחה, אבל לא תכננתי לעבוד אחה"צ זה כקופאית.


מאזינה לתחנת האונליין האהובה Jango

מיד נלקחתי אל פינת האיפור של MAC. ביקשתי מהמאפרת אייליינר הגון והיא החליטה שיש לעטר אותי באייליינר נועז במיוחד. הכי זרמתי. חולה על אייליינר.


איך יצא? 
כך יצא!

לקחתי את האייליינר וניגשנו לפינת הפן בה פינפנו אותי הסטודנטים לעיצוב שיער של אבי פדידה. ביקשתי מהם רק לא פן מקלות. שונאת פן מקלות.


ואז צילמוני. לרגע חשתי פרזנטורית. אבל הוא חלף.
גופיה: StyleRiver.co.il
מכנסיים: OASIS מ-ASOS

אך עם כל חגיגת האגו המורחב הזו, לא שכחתי לקפוץ ולבדוק מה חדש אצל המעצבות החביבות עלי ענבל מימרן מ-Honey B ונעמה קמלו ששמלה פרי עיצובה לבשתי בחתונה של יפית


עם ענבל המקסימה שלובשת חצאית מקולקציית הקיץ של Honey B מבד משגע שהגיע מאפריקה. גם אני לובשת Honey B, בתרכובת שרקחה גאלה רחמילביץ' מבית הסטיילינג 'גאלה סטייל'. המכנסיים, מיותר לציין, נרכשו וחזרו עימי הביתה. התיק שלי מבנגקוק העקבים - UNLISTED by Kenneth Cole 

בנוסף, גיליתי את הדגמים המעניינים והמגניבים של OSHIYA. תנו לה בלייק


וזהו, הביתה.

לייקוש לבוטיק המעצבים ותמונות נוספות מערב ההשקה: כאן

תחזיקו חזק, פוסט על כפכפים, פריזורות ומדור חדש של ONLINE IN LIFE בדרך! לא בהכרח ע"פ הסדר הזה.
סופ"ש דבש
וצ'או, בלות.

2 תגובות :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...