יום שני, אוגוסט 06, 2012

עלילות הגיברת בארץ פנטן

עבר לו שמפו פנטן מתיחת פנים נוסחתית וטכנולוגית, והושקה לה סדרת מוצרים חדשה ועל כן הוזמנתי, אני ומבחר סלבים לעת-עתה לאירוע צהריים מנצנץ בגלרייה מאירהוף ברחוב דובנוב.

האירוח היה נאה ונעים, סלביות חמש עשרה הדקות של הרילאטי החליפו את אלה של השנה שעברה וניצלו את פרק הזמן הקצוב לצילמונים שלא ישובו עוד. זה היה עצוב, חשבתי לי, אם זה לא היה כל כך עלוב.


להפתעתי צלם האירוע תפס גם אותי בעדשתו ועשה לי פוטו אופ לאאוטפיט שלי:

לבשתי:
טופ: הוניגמן
מכנסיים: TAG WOMAN
עקבים: H&M

מתחם ההשקה הנאה

לקחתי עצמי לחפיפת התנסות פלוס פן, במפלס החפיפות של מעצב השיער אמיר אליהו אשר הוקם לכבוד המאורע, והוצמד לי חופפניסט חביב ונעים בשם חזי (אם אני זוכרת נכון), שליווה אותי לאורך כל ההתחפנפנות. אך לקארמה חוקים משלה, ובעודי מתמסרת לרוחות הפן החמות, הגיעה לה הוד כוכבותה הידועה והחשובה חן יאני, ואני הוקמתי ע"י אמיר אליהו בעצמו והתבקשתי לחכות רגע בצד, עד שזו תתראיין לאיזה ערוץ של איזה אתר הבל זה או אחר.  SERIOUSLY?? אז חיכיתי יפה. איני סלב.


פנק אותי, חזי
עעעעהההה! סלבים!
מצד שני, למיכל עשו תסרוקת מואוד מואוד יפה
מהר חזי, לפני שמפנים אותי שוב!
כך יצא!

איך הרגיש לאחר החפיפה/קונדיש/מסכה? ממש נפלא, אבל בעיני זו לא חוכמה. כל פריזורה תראה לוהטת לאחר פנפון הגון, גם אם נחפפה לפני כן בנוזל להדחת כלים. ולכן, הקרבתי פדחתי והתנסיתי בשלושת השבועות האחרונים במוצרי סדרת 'לחות מוגברת לשיער רגיל עד עבה' בתנאי בית. התרשמותי? ככה ככה. או שהשיער שלי לא מסתדר עם פנטן, או שהסדרה הספציפית הזו לא מתאימה לי (כי יש לי שיער רגיל אבל דק) או שהשיער שלי התרגל ל'קרסטס' הקבוע וקשה לו לחזור אחורה. בכל מקרה, אם אתן אוהבות את פנטן, אני בטוחה שתמצאו סדרה שמתאימה לכן ממוצרי הנוסחה החדשה. אני פחות בעניין.

ולפני שהזעתי חזרה אל ביתי, חניתי בעמדת מד-השיער של פנטן, ובו נבדקה רמת הבריאות של שיערי. מסתבר שבטווח שבין 0% (הכי בריא) ו-100% (הכי לא) אני במקום טוב של 9%

mine is fine
אבל לא כמו של ליב טיילר, הפרזנטורית של פנטן.
חפפו, טפחו, ותהנו,
וצ'או, בלות.

3 תגובות :

  1. נשמע שהיה כיף :) חייבת לציין לטובה את אמיר, כל תספורת שהוא עשה לי הייתה מדוייקת ונהדרת.

    השבמחק
  2. אם כבר מדברים על ספרים, האם יש לכן המלצה לספר בתל אביב? חדשה פה בסביבה וממש אבודה. ודרך אגב, פנטן ידועים בניסויים בבע"ח... סתם שתדעו.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...