יום רביעי, ינואר 23, 2013

VOGUE בעיניים.

בערב גשום וסוער, כאשר הרחובות ריקים מאדם וקינג ג'ורג' נראה כמו סמטה אחורית נטושה בעיר בלתי סואנת, שמתי פעמיי לבר היין 'פר-דרייר' (Par Derriere) הקסום כדי לצפות, יחד עם אחיותיי לבלוגינג בקולקציית הקיץ של מותג משקפי הראייה/שמש VOGUE (מקבוצת Luxottic) אשר נקרא ע"ש אותו מגזין נחבא אל הכלים, כאשר יצא לאוויר העולם אי שם בשנת 1973.

עשרות זוגות אטרקטיבים של משקפי ראייה ושמש הונחו על שולחן הפרזנטצייה וחיש מהר הותקפו ונחטפו ע"י עדר קאצ'קעס משולהבות למדידות קדחתניות. אחת מהן היא yours truly, אשר באותו זמן עדיין תרה אחר מסגרת חדשה למשקפי הראייה שלה.

ההתלבטות לא היתה קלה:
מסגרת הקרן, או כמו שאני מכנה אותה (כי אני שבויה בקסמה) 'משקפי אונאסיס'
או כיוון ה-'מיס מארפל שבלעה היפסטר'
למרות שבתמונות סגנון המיס מארפל על כוס עראק-אשכוליות בפלורנטין נראה הולם יותר, במציאות הם פחות התאימו למסגרת הפנים שלי ולכן נבחרה ברוב קולות פנימיים (והתייעצות עם כמה אחיות) מסגרת האונאסיס!
תם החיפוש. הקהל מתבקש לנשום לרווחה.

 מבחר פינוקים נוספים לערב זה:
קאפקייקס ממותגות ודקורציית פרחי נייר שובים
שאחד מהם עבר באופן זמני לנוח על ראשי.
וזאת לאחר שדאגתי להנציח קאפקייק עם ראש ורוד, דקה לפני שנטרפה
וכמובן, הכרחתי את הצלם להנציח את מלבושיי.
פרוונון: רנואר
חולצה: מעזבונה של גיברת קשישה ואלגנטית שהיתה מקורבת לאמא של נועם וכשהלכה לעולמה השאירה אוצר מלתחתי שממנו זכיתי אני לכמה וכמה פריטים.
חגורה: היתה של סבא שלי 
ג'ינסים: קסטרו

באורך מלא (אך נחות בהרבה באיכות המצלמה):
(אני חייבת לגוון במבחר הפוזינג שלי)
מקשיבה יפה.

פנינים מן הקולקצייה:
כמעט לכל הדגמים שתראו יש גרסאות בשחור, חום וחום-מנומר אבל בחרתי להביא את הגרסאות הצבעוניות מכל דגם, סתם שיהיה שמייח:

טווח מחירים (ראיה ושמש): 499-799 
שורו, הביטו וראו, כי יש קולקצייה חדשה על המדפים.
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...