יום ראשון, פברואר 10, 2013

פיפה משפחתית.

לכבוד יום המשפחה שחל היום, וכה מתאים לי לשחרר פוסט זה כשהוא כמעט קרב לקיצו (ראבוטה! ראבוטה!), רקחה הסטייליסטית/ גירלפרנד גאלה רחמילביץ' עוד קונספט כיופי ממגירת הרעיונות הבלתי נדלית שלה וזימנה אותי ועוד קמצוץ אחיות-בלוג לארוז בת משפחה ולהתכנס לאחה"צ של סטיילינג בשואו-רום של PIPA, מותג היבוא לבגדים במידות קימוריות אשר פריטיו הלוהטים מגיעים מסקנדינביה הקפואה ונמכרים בחנות רחבת דייים ברישפון. לא היססתי והזמנתי את אמא שלי שוש ואת אחותי ליאת להתלוות אלי ולהצ'תפר בסטיילינג מעשה ידיי, גם כי זה דבר שאני זוממת לעשות כבר שנים וגם כי חשבתי ששתיהן לגמרי שייכות לקהל היעד של המותג וזו הזדמנות מעולה עבורי להשתולל עליהן ולהכיר להן סטייל שהן לא חשבו שהן יכולות או מתאים להן לעטות.

שוש וליאת - גרסת ה'לפני'
(צילום: זיו שדה)

 

In Process...
כי אני אמרתי! איזה כיף להגיד את זה לאמא. (צילום: זיו שדה)

 גאלה נותנת במקיאז'

פינפונים ותיסרוקות משגעות: רינה בר

גבירותי ורבותי... מהפך!
(צילום: זיו שדה)


 אמא שלי, בת 64, רזתה מאוד בשנים האחרונות, אז רציתי להראות לה שהיא עדיין יכולה להתלבש 'עשרים שנה פחות' ולהיראות שיקית, קלילה והרבה יותר צעירה. זו היתה הקומבינציה הראשונה שהרכבתי לה וגם אני נדהמתי מהתוצאה.
ליאת אחותי, בת 41, לא לובשת בלייזרים ומעולם לא העלתה בדעתה שהיא יכולה להיראות נפלא בסקיני.
הסגנון שהלבשתי אותה בו זר לה לגמרי - אבל כמה הוא מתאים לה!
(ותודה לגאלה ששיכנעה אותי להחליף את השמלה שבחרתי בג'ינס וטופ)

קלאץ': אמה (אוסף פרטי)
 מגפיים: CLOGI, שרשרת: OVERDOZE. שניהם נמכרים ב-PIPA 
 וכשאבא שלי ראה את התמונות הוא כתב לי: בפעם הבאה תקחי אותי. קבענו.

אז יום משפחה שמח באיחור כבד, מקווה שהיה כיף כמו שהיה לנו ב-PIPA...!

לייקוש ל-PIPA: כאן
לייקוש לאאוטלט של PIPA: כאן

סגננו, התלבשו והלבישו,
וצ'או, בלות.


6 תגובות :

  1. תאמת כבעלת מידות שופעות ונדיבות חייבת להגיד שהקו שלהם מבוגר לטעמי. אז עם כל הכבוד לזה שהמגוון לשמנמודות לא גדול. לא חייבים ללכת שבי אחרי כל מי שמחייך אלי.

    השבמחק
    תשובות
    1. בעיניי ממש לא ואפילו להיפך. יש שם גזרות נפלאות ומחמיאות ופריטים באיכות גבוהה עם עיצובים לטווח גילאים רחב שטרם נתקלתי בו בארץ.

      מחק
  2. הניסיונות הבלתי פוסקים להאדיר את הקו הסקנדינבי המעייף והמשעמם עם הגזרות שממש לא מתאימות למידות גדולות ונושקות לאוהלים המוכרים שנגמלנו מהם לפני שנים - ראויים לציון.
    עבודת השיווק אכן ראוייה לציון אבל המותג והבגדים ממש לא.
    שום שיווק ואפילו מצויין לא ירים מותג לא מוצלח.

    השבמחק
    תשובות
    1. מה שאחותי לובשת רחוק מלהיות אוהל ומה שאמא שלי לובשת מעולם לא ראיתי בחנויות למידות גדולות.
      אני לא מבינה את חוסר שביעות הרצון המתמיד של בחורות עם עודף משקל בארץ - כשמייצרים למידות 'ביניים' אתן טוענות ש'אין מידות' ולא מתחשבים בכן, כשמציעים לכן בגדים במידות ממש גדולות כדי שאף אחת לא תישאר מקופחת, אתן מתלוננות שהם 'אוהלים'. אני ראיתי את אחותי, אישה לא קטנה בכלל מסתובבת בפיפה ומוצאת יופי של שמלות וג'ינסים שמאוד החמיאו לה, אז אני באמת לא מבינה על מה המהומה.

      מחק
  3. הי מירב. קודם כל היה כיף להיפגש. אמא שלך חמודה ואחותך שקצת יצא לנו לדבר-פשוט מקסימה! הלבשת אותן נהדר, ורק שתדעי שאני קניתי את החולצה שאחותך לבשה, רק בשחור. לגבי הדעות שנאמרו כאן- הן מראות לדעתי על חוסר ידע, אי הגעה למקום, לא מדדו על עצמן ואפילו שמרנות מאד גדולה, וחבל.
    שבוע מלא אהבה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה גיברת לוין! סופסוף נפגשנו פייס טו פייס... זה או חוסר ידע או שליליות עם אג'נדה. מלא אהבה גם לך!

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...