יום שלישי, אוגוסט 06, 2013

מבזק קוסמטיש מורחב!

תחליב רחצה פינוק מסדרת 'שמן מרוקאי'
דבר הקומוניקט: "הסדרה החדשה, הכוללת שמפו, מרכך לשיער ותחליב רחצה בניחוח מרענן, מבוססת על שמן מרוקאי המופק מפרי הארגן. הנוסחה הייחודית, המועשרת בסיליקון, מסייעת לשיקום העור והשיער, ומשיבה להם ברק גמישות ורכות".

בתכלעס: כאמור, התנסיתי בתחליב הרחצה והוא חביב מאוד. הוא דווקא לא נושא את ריח שמן הארגן (ריח שלא כולן אוהבות, כך שזה ממש בסדר) אבל ניחוחו נעים והוא קל להסרה בשטיפה.

כמה: 14.99 ₪ ל-700 מ"ל (כל המוצרים בסדרה מכילים את אותה הכמות ומחירם זהה)

איפה: ברשתות השיווק והפארם ובחנויות נבחרות

פרטים נוספים: המהדורה הינה מוגבלת, אז אם אתן חושקות, מהרו והצטיידו.

ציון: 8.5



פודרה מינרלית FOCUS SUN BLOCK להגנה מפני השמש


דבר הקומוניקט: "הפודרה המינרלית משלבת חסמי שמש: Titanium Dioxide ו- Zinc Oxide במבנה מיקרוני. שילוב המבטיח כיסוי מקסימלי בטכנולוגיית הגנה מפני השמש. מרכיבים אלה מבטיחים הגנה מלאה נגד כל הספקטרום של קרינת UVA וקרינת UVB. חסמי השמש הללו שולבו באבקה דקה ונעימה, המונפקת ממינרלים טבעיים. האבקה מעניקה כיסוי אחיד ומלא נגד נזקי השמש".


בתכלעס: מוצר פצצתי ביותר! הוא עושה יופי של עבודה בכל הקשור להגנת הפנים מפני השמש הצורבת והמכתימה, הוא ניתן לנשיאה בתיק (יש לחדש את השימוש בכל שעתיים אם אתן נמצאות זמן רב בשמש) אבל הכי חשוב - הוא פוטר את המשתמשת מהצורך בלהניח שכבה נוספת של קרם בנוסף לסרום ולקרם הלחות ואפשר להניח אותו גם מעל איפור. רק חשוב שתשתמשו במראה בעת השימוש ותדאגו להסיר שיירי אבקה עודפים מהפנים. ולסגור את הפה כשמפדרים!

כמה: 185 

איפה: בבתי המרקחת המובילים ובדוכן 'פוקוס' בקניון איילון

פרטים נוספים:  פה בדף הפייסבוק.

ציון: 9

קרם לשיזוף עצמי של LIFE



דבר הקומוניקט: "הקרם לשיזוף עצמי של לייף בעל מרקם קליל וניחוח נעים, נספג במהירות, מועשר בויטמין E למניעת הזדקנות העור, ובמרכיבי לחות פנתנול וגליצרין להגנה מיובש ולתחושת רכות".


בתכלעס: נפלא! בניגוד למוצרים מקבילים בשוק, הוא אינו דביק, לא נושא ניחוח משונה ונמרח בקלות והכי חשוב - באחידות. התוצאה טבעית ביותר וכישורי השרידות משביעים רצון עד מאוד.

כמה: 69.99 ₪ ל- 180 מ"ל

איפה: בסניפי רשת סופר-פארם.

פרטים נוספים: בתכשיר אין מקדם הגנה והוא אינו מספק הגנה מפני השמש. לקרם מתלווים גם מגבונים לשיזוף עצמי שמחירם 29.99 ₪ ל-10 מגבונים. עד ל-4.9 תוכלו להינות ממבצע לרגל השקת המוצר: 40% הנחה או 1+1.

ציון: 9.5

לק מס' 643 Diasblotine ו-GEL COAT מסדרת ADDICT של DIOR
(השני והשלישי מלמעלה)




דבר הקומוניקט: 

לק: "אקססורי חדש וממכר מצטרף ל- Dior Addict Gloss וממשיך את הקסם לכיוון האצבעות. Dior Vernis מקבל מעט נצנוץ עם 4 גווני כוכב חדשים, בהשראת 4 גווני ה-  must-have של הגלוס: Spring Ball, Princess, Diablotine, Délice." 
ג'ל: "שכבת גימור ללק המייצרת גימור מושלם, אולטרא-זוהר, עם סטייל מקצועי: מניקור עם אפקט ג'ל. חלקות ומעוגלות באלגנטיות, הציפורניים מכוסות בזוהר יוצא דופן המעצים את הברק שלהן". 

בתכלעס: גוון הלק נורא נורא יפה ועם המון המון נוכחות. יש לו נצנוץ עדין אבל נוכח ולמרות שבתמונה הוא נראה ורוד עמוק, במציאות הוא נוטה יותר לכיוון הקוראל אבל הגוןן כה חמקמק שקשה לי להחליט מה הוא יותר. כאן תוכלו לראות איך הוא נראה. ג'ל הגימור מעניק לו אקסטרה smoothness והציפורניים מבריקות למרחוק. אבל אבל - כישורי השרידות נמוכים ביותר. במפגש היכרות עם המוצרים נאמר לנו כי הסיבה לכך היא שבדיור רוצים שהנשים שלהם יגוונו כמה שיותר ויחליפו לקים בקצב מסחרר, אבל בשל מחירו הגבוה של הלק, נעתי באי נוחות בכסאי.

כמה: לק: 138 ₪, ג'ל: 138   

איפה: בסניפי רשת סופר-פארם.

פרטים נוספים: בסדרה גם מבחר גלוסים, מיד תראו.

ציון: 8

גלוס Diablotine מסדרת ADDICT של DIOR

(השמאלי ביותר)


דבר הקומוניקט: "Dior Addict Gloss  הוא המגע החדש של ברק ואופנה. אביזר יצירתי, ממכר, המאפשר לך ליהנות מהטרנדים האחרונים. ברק אולטימטיבי המשחק עם אפקטים שונים, מסובב ראשים ועוצר נשימה. מעניקה לשפתיים ברק מדהים ונוחות מלאה. הסוד שלה: קומפלקס ברק מראה, אשר פותח על ידי צוות המחקר של דיור. חלקיקי מיקרו-קריסטלים מדגישים את השתקפות האור. הודות לדרך שבה הם מסתובבים, מיקרו החלקיקים הללו מבטיחים פיזור אור אופטימלי ויוצרים את הקסם של מראה מושלם".

בתכלעס: המראה אכן מושלם, של גלוס אמיתי רווי בלחות (כלומר לא דביק), פיגמנטי ומנצנץ בעדנה:
כישורי השרידות סבביים ביותר בתנאי שלא אוכלים באמצע.

כמה: 167  

איפה: בסניפי רשת סופר-פארם.

פרטים נוספים: "צבע הוא הכרחי ליופי. שפתון הוא אבזר אופנה"  כריסטיאן דיור

ציון: 8.5

PINK FRIDAY - בושם הביכורים של ניקי מינאז' מבית אליזבת ארדן



דבר הקומוניקט: "פירות תוססים ומעוררי תיאבון, הניחוח מוביל ענן וורוד ושובב של עלי כותרת ורודים הלוחשים לחום המהביל של וניל, מושק עור ויערות".


בתכלעס: באופן מפתיע, הבושם לא ממש משקף את הקונספט המיני-אגרסיבי של ניקי מינאז', הוא עדין, קיצי
מתקתק אבל לא יותר מדי ומאוד מתאים למגוון גילאים ובמיוחד לצעירות יותר. עיצוב הבקבוק - הורס ביותר.

כמה: מחירי השקה - 199 ₪ ל-50 מ"ל, 249 ₪ ל-100 מ"ל.

איפה: מבררת.

פרטים נוספים: "Pink Friday, מבטא את חגיגת החיים שלי ברגע זה, הוא השתקפות שלי כיוצרת, וביטוי שלי כאישה. אני יודעת להתחבר ולהעריך כל תהליך ביצירה שלו - מעיצוב הבקבוק השערורייתי, לצבעים מרהיבים שיוצרים שיר משלהם. הבושם מציג את האישיות והסגנון שלי, זה מרגש לבטא את הקול שלי דרך ממד אחר, דרך ריח", אומרת מינאז'. "אני הייתי מעורבת בתהליך קבלת החלטות - זה נראה קל, כי אני תמיד מקבלת את ההרגשה הזאת מבפנים: אני יודעת על דבר אם הוא נכון או לא נכון. כל פרט צריך את ה"וואו" ושירגש אותי, זו הדרך שלי ליצירה מושלמת". ניקי מינאז'.

ציון: 9

סרום לטיפול בקמטים ומיצוק rÉnergie multi-lift reviva-plasma מבית LANCOME
דבר הקומוניקט: "טכנולוגיה חדשה אשר נוצרה ספציפית לסרום זה. פותחה באמצעות השימוש בשילוב חדשני של ביו-ליפידים עם די-פפטידים, ונבחרה לסייע לחיזוק והשבת מראה חיוני לעור באופן גלובאלי. בנוסף טכנולוגית Multi-Tension, שפותחה בכדי לסייע לפעולת הידוק העור, ומהווה יתרון משמעותי של סדרת "רנרג'י מולטי-ליפט".



בתכלעס: סרום מעולה. הוא אמנם לא מעלים קמטים (אם היה סרום כזה הוא היה SOLD OUT על בסיס יומי) אבל הוא נותן תחושה שעוותית וחלקה שמושלמת בעיני לשלב שלפני הנחת המייקאפ. מעניק תחושת הזנה נהדרת ונושא ניחוח נעים.

כמה: 630 ₪ ל-50 מ"ל.

איפה: בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם ואפריל ובפרפומריות מובחרות.

פרטים נוספים: אין

ציון: 9.5

זהו, עבר מהר לא?
לטפח, לטפח, לטפח וצ'או, בלות.

2 תגובות :

  1. כרגיל - נהנתי מהסקירה, שאלה - האם הסרום הזה של לנקום (שאגב, זו החברה הבלעדית שלי בה אני משתמשת בקרם עיניים וקרם פנים)לדעתך מתאים לעורי הנוטה לגיל 32?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...