יום שבת, אוקטובר 12, 2013

39 הוא זקן.

בעוד קסטרו מתהדרת בשת"פ אופנתי עם עברי לידר (ששיריו לטעמי רדודים כשלולית ולחניו מרגשים כג'ינגל של חברת ביטוח), ב-TNT כבר פצחו במהלך מקביל קונספטואלית ויצרו שלוש קולקציות קפסולה מוסיקליות. הראשונה שכבר נחשפה ונמכרה בחנויות היתה קולקציית מחווה ללהקת העלק-מטאל 'אורפנד לנד', הקולקצייה הנוכחית היא פרי שת"פ עם מועדון 'החתול והכלב' התל אביבי והשלישית עתידה להחשף במהלך השנה ועד כה נרמז שמעורבת בה להקה ישראלית מובילה (רמז: מדובר בתימני שעושה מוסיקה מהצד השני של הגלובוס).

כרשת שמכוונת לנוער ונושאת את הסלוגן החצוף '25 הוא זקן', לא ממש ברור לי הקשר בין קהל היעד למועדון החתול והכלב ההולל וסביר להניח שבני 17, גם אם יגיעו מלובשים בקולקצייה כולה לא יורשו להיכנס למועדון, אבל העיצובים, במיוחד אלה שלא נראים כמו שלט פרסומת מבד, חביבים ביותר, ההדפסים אורבניים ומגניבים והמחירים סופר נוחים:


59.99 

רשמית, חולצת הבית החביבה עלי. היא נחה רפויה, והבד ממש נעים. 59.99 

59.99 

59.99 

כאמור, אני ממש לא קהל היעד של הקולקצייה - ימיי הטובים כבליינית הוללת, גמענית אלכוהול עם יכולות שתיה של איכר בווארי וגוף העמיד בפני כימיקלים עברו חלפו. בטטת-ספה אנוכי ולמרות האווירה העולזת של החתול והכלב אני משתדלת להגיע לשם רק כשמדובר במסיבה מאוד פרטית כי אני כבר לא מתחברת לאווירת ה'הפי הפי' ולמוסיקה שלא ממש מרגשת אותי. אני כבר לא מרגישה שייכת לסצינת הבילויים התל אביבית ולמען האמת, זה לא ממש מציק לי. בגילי הנוכחי, להתפלש על השטיח עם החתול והכלב(ה) הפרטיים שלי נדמה כבילוי מענג לא פחות.

לפנות סיום ובהזדמנות פז זו, קפצו נא והציצו בפייג' של דניאל זקן, מעצב הבית של החתול והכלב (ושל עוד כמה מועדונים מובילים) שבעיניי העבודות שלו הן אמנות מודרנית של ממשו וקצת חבל לי שלא הוא עיצב את הדפסי הקולקצייה (אם כי הם לא רעים, כפי שציינתי לעיל):






שיהיה שבוע נפלא,
וצ'או, בלות.

2 תגובות :

  1. דווקא ממש חבל שלא שלבו את העבודות שלו על החולצות. הן הרבה יותר יפות ומקוריות מהבחירה שלהם. לפחות לדעתי. שבוע טוב.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...