יום שבת, אוקטובר 19, 2013

חינוך סטייליסטי אה-לה-גאלה.

אם טרם שמעתן את שמה של הסטייליסטית גאלה רחמילביץ' ואם לא נתקלתן בו בלא מעט פוסטים כאן בבלוג, הגיעו הזמן שתכירו אותה. ולמה? ראשית, כי היא אחת מהסטייליסטיות הותיקות בארץ המתמחה בעיקר (אבל לא רק) בסיגנונן וחינוכן לסטיילינג של נשים קימוריות, אתגר לא פשוט ושליחות מבורכת - לנשים דשנות לא קל לרוב עם מידות גופן ועם ההיצע הדל שמציעות רישתות הביגוד המקומיות ולכן החיבור עם גאלה, בעצמה אישה גדולה הגאה במידותיה ודוקטור לחיטוט וליקוט פריטים משופעי בד אך מחמיאים, הוא אך טבעי. הלקוחות של גאלה פוגשות גיברת נטולת פוזות ומצחיקה שמדברת אל נשים בגובה העיניים וזה, נוסף על הכישרון והידע שלה, הוא כנראה סוד הצלחתה. 

לכן, הצעד הכה מתבקש הבא של גאלה, היה פתיחת בית ספר לסטיילינג, וזה בדיוק מה שהיא עשתה. ביולי האחרון נחנך 'בית הספר הגבוה למקצועות הסטיילינג' הממקום בדיזינגוף סנטר, לוקיישן מעולה שאין צורך לפתוח WAZE בכדי להגיע אליו ובחירה מצוינת מעצם היותו מוסד המשופע בחנויות בגדים ומעוזי טיפוח.







וכך מספר הקומוניקט:

"בית הספר הגבוה ללימודי מקצועות הסטיילינג מציע מגוון מספר מסלולי לימוד: לימודי MASTER, לימודי PRO, לימודי STYLE ME, לימודי TEEN CHIC, מסלולWORK IT  ועוד. מסלולי הלימוד (שכוללים מבחני קבלה) מובנים בצורה שבה כל אחד ואחת יכולים לבחור את רמת ההכשרה שמתאימה להם, תוך התמקצעות במסלולי סטיילינג שונים או בעולם הסטיילינג על כל רבדיו (התמקצעות רק כסטייליסט אישי או התמקצעות כסטייליסט אישי, סטייליסט לצילומים והפקות, טלוויזיה ועוד). לצד מסלולי הלימוד, מוצעים בבית הספר גם שירותי סטיילינג ללקוחות פרטיים.
מסלולי הלימוד בנויים מבסיס תיאורטי, לימוד מעשי, סטאג' וימי צילום. הדגש בלימודים הינו על פרקטיקה וקבלת כלים מקצועיים להשתלבות מהירה בשוק העבודה. פרט ללימודי הסטיילינג, יוכשרו התלמידים גם בבניית עסק מצליח, שיווקו והשתלבות בשוק העבודה, תוך דגש על יצירתיות, בידול וסטנדרט גבוה.
כל מסלולי הלימוד נבנו בקפידה על פי סטנדרט מקצועי עולמי, ויועברו על ידי מורים קבועים ומורים אורחים. בין צוות המורים ניתן למצוא כמובן את יועצת האופנה והסטייליסטית  גאלה רחמילביץ', נדב אליהו (ארט דירקטור, עורך אופנה וסטייליסט), גילי אלגבי (סטייליסט מוביל המתמחה בבניית תדמית לידוענים), אוהד איתן נורי (הסטייליסט המוביל בארץ לכלות), מירי בן דוד לוי (הסטייליסטית של המגזר הדתי), רונאן קפלן-אפנר (איש תקשורת ויחסי ציבור), יערית טרבלסי (בלוגרית ואשת יח"צ) ועוד".
השקת בית הספר

עם כבוד גיברת מנהלת.
לבשתי:
גופיה+חצאית: 'קינקי' אבן גבירול 149
שרשרת נוצות: רנואר
סנדלים: STRING TONG
(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)
חדר המורים.
הקורסים הראשונים בבית הספר כבר נמצאים בעיצומם ואחד מהם, Style Me שהוא המומלץ ביותר בעיני כיוון שהוא מקנה כלים וידע לסטיילינג אישי ויכול לחולל שינוי של ממש גם בתפיסה וגם בלוק, כבר סיים מחזור ראשון, והנה כמה דוגמאות טובות למהפכים שביצעו תלמידות הקורס אחת ברעותה:


 קרן בר-לב מ'מאקו', הופכת לסוויט-הארט
 יעל (קלבה) רגב מ-XNET מלובשת לערב
 מהפך שמאוד חיבבתי
הבלוגרית שוש גרינברג-חזן מקבלת מנת סופיסטי.
תמונות וחוויות נוספות מהקורסים: כאן

זה לא הזמן והמקום להרהיב על יכולות הסטיילינג העצמי שלי, אבל לרגע או שניים גם לי עושה חשק לוותר עליהן וללמוד אותן מחדש בבית הספר של גאלה. נראה לי סופר-כיף.
לפרטים והרשמה: 054-7996279  school@galastyle.co.il

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...