יום שני, אוקטובר 28, 2013

מבזק קוסמטיש מורחב!

הפעם, ליידיז יקרות, חילקתי את המדור ע"פ המותגים מהם ראו אור,  פשו משום שיצא שקיבלתי כמה מוצרים מאותם מותגים וככה יהיה קל יותר לי ולכן:

LOREAL PARIS

תמיסת מיסלר לניקוי והסרת איפור
הימני ביותר.

דבר הקומוניקט: "תמיסה המיסלר מנקה את העור, מסירה איפור מעור הפנים והעיניים, ומרגיעה את העור. הפורמולה הייחודית מכילה חומרי ניקוי עדינים שסופחים את הלכלוך והאיפור מבלי לשפשף ולגרות את העור, זאת בלי הצורך בשטיפה. ללא בושם, ללא פראבן, היפו אלרגנית".

בתכלעס: אחלה מוצר. הניקוי עמוק ויסודי, התמיסה נמרחת בקלות, מנקה ביעילות ובמהלך השימוש מפיקה קצף דקיק שנותן הרגשה של סיבון אבל ללא הצורך לשטוף במים לאחר ההשמשה.

כמה: מחיר השקה של 51 ₪ ל-200 מ"ל בחודשי אוקטובר/נובמבר. לאחר מכן יעלה המוצר 84.99  

איפה: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות

פרטים נוספים: בסדרה גם שמן עמיד להסרת איפור וגם קצף ניקוי.

ציון: 9



קרם יום REVITALIFT בתוספת SPF 30 UVB/UVA להגנה מפני השמש

דבר הקומוניקט: "קומפלקס ייחודי המסייע בשימור תפקוד רקמת סיבי האלסטין, ובכך מסייע בהענקת גמישות רבה יותר. רקמת התמיכה של העור נראית צפופה יותר* והעור נראה גמיש ומוצק באופן ניכר".

בתכלעס: קרם יום בסיסי אך אמין, שמאוד מומלץ למי שמעוניינת במוצר מזין שעושה עבודת הברקה (איפה שצריך) בלי הרבה חוכמעס. משמש כאחלה בסיס להנחת מייקאפ.

כמה: 244.06 ₪ ל-50 מ"ל

איפה: ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות.


ציון: 8.5


GARNIER


רול לעיניים BB Cream- MIRACLE SKIN PERFECTOR  
דבר הקומוניקט: "טיפוח בשילוב מייק-אפ להפחתת כהויות, מראה נפוח, טשטוש סימני עייפות וקמטוטים סביב העיניים, יד ביד עם הענקת לחות וזוהר לעור העדין סביב העיניים".

בתכלעס: נמרח בקלות, אך מותיר תחושה מעט דביקה, יוכל אולי לסייע למקרים קלים של עיניים עייפות אבל אינו מתאים למי שסובלת מ'עיגולים שחורים' רציניים תחת העיניים.

כמה: 92.99 ₪ ל-7 מ"ל 

איפה: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, H&O, רשת אפריל ובפרפומריות נבחרות.

פרטים נוספים: מגיע בשני גוונים - בהיר ומדיום.

ציון: 7

קרם גוף לעור יבש Hydra Express בניחוח אפרסק
דבר הקומוניקט: "מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק 2 קרמי גוף במרקם ג'ל מסדרתHydra Express  , הפורמולה מכילה  L-Bifidus, חיידק ידידותי המוכר מתחום היוגורט, המעצים את מאגר הלחות הטבעי של העור, מונע את התנדפות הלחות מהעור ומסייע בשמירה על הלחות לאורך זמן. מכיל גם תמצית פירות המופקת ממקורות טבעיים.

בתכלעס: לא ממש ג'ל, אם כי קרם דקיק מאוד שאכן נספג במהירות אך לא עתיר בתחושת ההזנה והלחות שמצפה לה המתמרחת הממוצעת. הניחוח, וזו דעתי האישית בלבד, סובל מחוסר יוקרתיות ומרגיש כמו ניחוח של מוצרים מחברות קוסמטיקה שוליות.

כמה: במהלך חודש נובמבר 2013: מחיר מבצע של 17.99 ₪ בלבד ליחידה של 400 מ"ל. לאחר מכן יעלה 25.42 ₪

איפה: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, H&O, ובפרפומריות נבחרות.

פרטים נוספים: בסדרה גם קרם לעור רגיל בניחוח ענבים. 

ציון: 7
REVLON



שפתון מס'  035  CHARM - מסדרת Just Bitten Kissable™ Balm Stain  
הראשון מימין
דבר הקומוניקט: "סדרת שפתוני ג'סט ביטן קיסבל באלם סטאין, מתהדרת בפורמולה עשירה בלחות המחליקה בקלילות ומשווה לשפתיים תחושת רכות ועדינות כשל תינוק. ניחוח מנטה קליל מעצים את החוויה לצד נוסחת ג'ל חלקה המעשירה את השפתיים בברק ותחושה חושנית ממגנטת".

בתכלעס: יאמי. כשמניחים את השפתון, השפתיים זוכות בליטוף נעים של טקסטורה מפנקת וטעם סופר-עדין של מנטה. התוצאה עשירה ונהדרת ורק חבל שאינה מאריכת חיים ויש לחדשה מעת לעת.

כמה: 104.99 ₪

איפה: ברשתות הפארם, המשביר ובחנויות הפארם הפרטיות

פרטים נוספים: בסדרה 8 גוונים

ציון: .8.5

שפתון מס' 080 Fashionista -  מסדרת ColorStay Ultimate Suede
דבר הקומוניקט: "סדרת ColorStay Ultimate Suede כוללת 8 גווני מט שונים להתאמה מושלמת עבור כל שעות היממה. תמהיל חדשני ובלעדי המשלב תמצית אלוורה, חמאת שיאה וויטמין E עוטפים את השפתיים ברכות ולחות מתמשכת. ומבטיחים לחות מתמשכת ל – 16 שעות של אופנתיות אין קץ,.

בתכלעס:  לגמרי. מדובר בשפתון מצויין שנשאר ונשאר ו...נשאר עד למחרת בבוקר. מחליק את עור השפתיים מיד ברגע שהוא מונח עליהן - אבל היה מקבל קצת יותר ריספקט אם היתה בו קצת יותר לחות.

כמה: 104.99 ₪

איפה: ברשתות הפארם, המשביר ובחנויות הפארם הפרטיות

פרטים נוספים: בסדרה 8 גוונים עם שמות חמודים כמו Catwalk, Runway ו-High Heels.

ציון: 9

LIFE

מסקרה Perfet Lashes Mascara 

דבר הקומוניקט: "הודות למבנה המברשת של המסקרה, הכוללת סיבים צפופים, המפרידים, מאריכים ומעבים את הריסים באופן הומוגני, מתקבל מראה עוצמתי המדגיש את מבנה העין. בפורמולה נעשה שימוש בפיגמנט שחור, אשר מעניק לגוון הריסים הטבעי אפקט של צבע עשיר ועמוק".

בתכלעס: מסקרה חביבה ביותר, המומלצת מבחינתי לנערות או למתחילות. האפקט שלה בסיסי אבל עם נוכחות, היא עמידה באופן סביר אבל צריך להקפיד לנקות היטב את הגושים שנחים על המברשת בטרם משתמשים בה.

כמה: 89.99 ₪

איפה: בסופר-פארם

פרטים נוספים: זוהי המסקרה הראשונה שמושקת ב-LIFE.

ציון: 8

סדרת לקים QUICK DRY NAIL COLOR 
דבר הקומוניקט: "Life מבית סופר-פארם מציע לכך פתרון ומשיק סדרת לקים המבוססים על נוסחת הייבוש המהירQUICK DRY . אין צורך להשתמש במייבש לק לאחר המריחה כדי לזרז את הייבוש". 

בתכלעס: במשמח - הגוונים יפים, המריחה קלה וחלקה והייבוש אכן מהיר ביותר. במבאס - הלק מתחיל לסגת מקצות הציפורניים אחרי יממה קצרה.

כמה: 24.99 

איפה: בסניפי סופר-פארם.

פרטים נוספים: בסדרה 20 גוונים.

ציון: 7.5

 איילינר טוש כחול Easy eye liner
דבר הקומוניקט: "האייליינר משחרר פיגמנטים בגוון כחול עמוק, הטקסטורה קלילה ומתייבשת במהירות. אינו נמרח ואינו דוהה".

בתכלעס: אהממ.. בערך. הטקסטורה די כבדה על העפעף, המריחה לא נורא חלקה וצריך לבצע אותה בכמה שלבים כדי לאחד את הקו והאייליינר אכן מתייבש במהירות אבל הסרתו היא מאבק מתיש המעלה געגועים לטרפנטין.

כמה: 59.99 


איפה: בסופר-פארם

פרטים נוספים: אין

ציון: 6.5

לטפח, לטפח לטפח,
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...