יום רביעי, אוקטובר 30, 2013

בחורף הזה תלבשי לבן - שמלות ענוגות לכלה העגלגלה.

בטח שמתן לב שאיני מסקרת או עוסקת כלל בכל מה שקשור לשמלות כלה או מעצביהן ושבכל השנים בהן אתן מכירות אותי ויודעות כי אני מגדלת בן זוג, מעולם לא התחתנתי בעצמי. מדוע? ובכן, כי הדיעות שלי על חתונה ומוסד הנישואין הן לא מהפופולאריות בעולם (בקיצור, אני לא רואה מה הטעם, זה לא בשבילי ועוד כמה דיעות בלתי אהודות על מוסד הנישואין שלא אחשוף פן יעלוני חברותיי הנשואות על מוקד ויעשו ממני שווארמה הודו). מכאן, איני מצליחה להתלהב, להתעופף ולהתעלף על שמלות כלה. גם לא על האלגנטיות ביותר.
אבל מנהגים נועדו בכדי שיסטו מהם, ובפעם הראשונה, אני כותבת פוסט שכולו לבן כלולותי. ולמה? כי לא מדובר בעוד מותג או מעצב מן השורה, אלא בקןלקציית שמלות כלה המיועדות למתחתנות הקימוריות, קהל יעד שלדעתי אמור להיות מן המחוזרים בארץ ולמרבה הפלא והצער זה ממש לא המצב.

 איך זה קשור אלי, אתן ודאי שואלות ומדוע מדי פעם אני מסקרת אופנה במידות גדולות יותר? כי גדלתי עם אחות כבדת משקל וכי גם אמא שלי סבלה ממשקל עודף עד לפני כמה שנים ואני יודעת כמה זה יכול להיות קשה בכל האספקטים וכמה זה מעיק לשמוע את המשפט המעליב 'אין לנו במידה שלך'  -  ועל אחת כמה וכמה, כמה קושי ודאי יש בחיפוש אחר שמלת כלה שאמורה לספק את תחושת ה'אני כה דיוואית/ענוגה/נסיכית/מעלפת' ובאופציות המצומצמות שעומדות לרשותה של הכלה הקצת כבדה.
ולכן, הפעם אני חורגת ממנהגי ומספרת לכן על 'סטודיו לבנה', שמציע שמלות כלה במידות גדולות בעיצובה של יבגנייה פדוסיבה, בוטיק שהתחיל לפני כחמש שנים בחולון, במהלכן התרחב ועבר ליפו ומשם לרחוב דיזינגוף, וכבר שנתיים מהווה חלק בלתי נפרד ממפת בוטיקי הכלות של הרחוב. ולמה אני מספרת לכן על הבוטיק? כי חשוב לי שהכלות המעוגלות ידעו שהן לא חייבות להתחתן בתוך עוגת קצפת עם הררי בד או לחטט בפורומים כדי למצוא אלטרנטיבה אלגנטית. השמלות של סטודיו לבנה(מידה 44+) פשוט יפות, ללא קשר למידה שמצויינת עליהן. תשכחו מהררי מרנג, פטנטים והמצאות להסתרת האיברים, מחוכי חנק ואוהלי שדה לבנים, השמלות של סטודיו לבנה מקרינות מינימליזם אלגנטי להפליא ואת האפיל החשוב ביותר שרוצה להרגיש כל כלה עגלגלה - השמלות הן 'בדיוק כמו של רזות' אבל עם קצת יותר בד. השנה, אגב, זו הפעם הראשונה שהסטודיו מפיק קטלוג ייחודי לשמלות הכלה במידות הנדיבות ואף גייס לשם כך דוגמניות פלאס סייז.
על פי עדותה האישית, מקפידה פדוסיבה על פורמט בוטיקי בכל הנוגע ליחס וליווי אישי לכלות שמגיעות אליה ולמרות שהסטודיו כבר מעסיק צוות נכבד של תופרות ועובדים היא זו שמלווה את הכלות שלה ומעניקה את הטאץ' האישי שלה לכל קפל ותפר. היא גם תפנה אתכן בשמחה ללקוחות מהעבר כדי שתוכלו לקבל חוות דעת מיד ראשונה.
והמחיר? לא, ממש לא כמו ברישתות הביגוד למידות גדולות שעושקות את קהל היעד שלהן אלא בדיוק להיפך - השמלות מתומחרות ב-30% פחות מהמחיר הממוצע בישראל.

כל הדגמים יכולים לעבור שינויים ושיכלולים ומותאמים באופן פרטני על פי סיגנונה וגחמותיה האישיות של המתחתנת.

טוב לדעת - הסטודיו אינו לוקח יותר משלוש כלות ביום.
בנוסף, מציע הסטודיו לבנה חוויית וידאו לכלה - סרטון המתעד אותה מרגע הגיעה לסטודיו ביום החתונה ועד היציאה ממנו (בעלות של 350 ש"ח למזמינות שמלה). פרטים נוספים וסרטון לדוגמא תוכלו לראות כאן, את שגעת האיפור והשיער תאלצו לעבור במקום אחר אך אם תרצו, ישמחו בסטודיו לבנה לפרוס בפניכם רשימת נותני שירות מצומצמת ואקסלוסיבית שיעניקו לכן 30% הנחה. 

איך משלמים - בכל סוגי האשראי, וכסף מזומן. ישנה אפשרות תשלום בשלוש פעימות- מקדמה של 20%, תשלום של 30% ביום המדידות הראשון ואת חמישים האחוזים הנותרים בסוף הדרך.

לקביעת פגישה:
טל': 03-5221148

אתר - פה
פייסבוק  - פה

שיהיה סופ"ש חורפי, מגיע לנו, לא?
צ'או, בלות.

2 תגובות :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...