יום שבת, אוקטובר 19, 2013

מנסיוני. סקירת מוצרים מעולים מבית CLARINS.

אי שם ביוני, סיפרתי לכן על מפגש הבלוגריות עם אריק אנטוניוני, המאפר הראשי של חברת CLARINS, אשר בסיומו קיבלנו ערכת מוצרים נאה ומאז, אפעס, לא דיווחתי על התנסותי במוצרים. ובכן, כשמתאפשר לי אני אוהבת לקחת את הזמן ולעמוד על טיבם של מוצרי טיפוח חדשים למשך תקופה, כי מנקודת מבטי ישנם לא מעט פקטורים ששווים בדיקה לאורך זמן ומנסיוני, רק לאחר תקופה מסוימת אפשר להבין לעומק את אופים ואיכויותיהם של מוצרי קוסמטיקה או לפחות חלק ניכר מהם. ולכן, רק עכשיו בעיצומו של אוקטובר, אני מביאה בפניכן סקירה של מוצרי CLARINS מאותו מפגש, מסיבה מאוד פשוטה - הם פשוט נהדרים. שנתחיל?

BB Skin Perfecting Cream
 משמש אותי כמייק-אפ לכל דבר, במיוחד בשעות הבוקר, כיוון שהוא מעניק לוק אחיד ויש לו כיסוי נפלא, מרקם דקיק אבל עם 'גוף' נוכח ומרקם נעים ו'מוסי' וניחוח חמוד. מגיע בשלושה גוונים - לייט, מדיום ו-warm. אני משתמשת במדיום.
מחיר: 238 

  
צללית Ombre Minérale בגוון ערמונים Auburn מס' 07
מעניקה לוק טבעי ומחמיא, נמרחת בקלות ונשארת איתנה לשעות רבות. אף על פי כן, הגוון מאוד לא מומלץ למי שסובלת מכהות מסביב לעיניים. אבל לא לדאוג, ישנם 16 גוונים בסדרה זו שנבדקה ע"י רופא עיניים ורופא עור, כך מספר הקומוניקט.
מחיר: 157 

שפתון Rouge Eclat 
הקומוניקט מספר כי השפתון הוא אינטי-אייג'ינג, כלומר תורם להזנה של השפתיים, מגן מפני התייבשות ומונע קמטוטים ואכן, הוא אינו מעיק על עור השפתיים ואינו מייבש אותן או הופך אותן למקומטטות כפי שקורה לעיתים בשימוש בשפתונים חסרי לחלוחיות. אני מאוד אוהבת אותו ומשתמשת בגוון Pink Fushia מס' 10. מגיע ב-15 גוונים.
מחיר: 167 

הילייטר Brush-On Perfector  Instant Light
 עט להסוואה של איזורים מוצללים, עיגולים שחורים וקימטוטים. יש לו מברשת מאוד נוחה שמחליקה על הקמטים ומעניקה אשליה של מילוי ולוק אחיד יותר. המריחה נעימה וקלה, החומר מתמזג היטב עם העור ועושה עבודה מצוינת. מכיל נוסחת סוכרי שיבולת שועל וגורמי מיצוק עור טבעיי ומגיע בשלושה גוונים - light beige,
 pink beige, medium beige. אני משתמשת במדיום, מס' 2.
וידאו להדגמת השימוש תוכלו לראות כאן, באתר של קלרינס.
מחיר: 226 

Beauty Flash Balm קרם לטיפול יופי בזק
מוצר שווה ביותר - מיועד למריחה על פנים עייפות ומעניק אינסטנט ברק וחיות. מבחינתי הוא מושלם להנחה תחת מייקאפ כיוון שהוא יוצר אפקט שעוותי ומתוח שמאוד נוח להניח עליו את המייקאפ. הקומיניקט טוען כי באופן מצטבר הקרם גם מסייע להפחת קמטים דקים וסימני הזדקנות אבל קשה לי להעיד על כך בינתיים.
מכיל תמצית הממליס, זית ו- FILMOGENIC AGENT (אפקט מתיחה ופעולת בזק), אצות (למראה צעיר וקורן), גליקופרוטאינים של חלב (לחות), ביסבולל , בבונג (הרגעה לריכוך), עמילן אורז (טיהור).
מחיר: 246  

את כל המוצרים הנ"ל אפשר להשיג בסופר פארם.

הלוק השלם. אני שוב מזכירה שאיני בלוגרית איפור מקצוענית (שכולי קנאה בהן כמובן) אלא לגמרי עמחא ומתאפרת בסיסית ביותר (כמו בעצם, רוב הנשים בעולם) וגם איני צלמנית דגולה:




(אהממ, בתמונה זו אני נראית כאילו תחבתי קלוגן בשפתיי. ובכן, לא.)
מחלו לי נא על הגבות הבלתי ממושמעות, אני בדיוק בתהליך גידול, דישון והשקייה כדי לגשת שוב ל-TWO, בר הגבות בסנטר.

שבוע חדש בפתח, אל נא תהיו במתח.
זה לא טוב לעור הפנים.
צ'או, בלות.

4 תגובות :

  1. הביוטי פלאש יכול לשמש במקום פריימר? ומה בנוגע לעמידות של הביבי?

    השבמחק
    תשובות
    1. הביבי עמיד ביותר, לא כמו מייקאפ אבל כמעט כמו. אני חושבת שהביוטי פלאש יכול להחליף פריימר כי הם עושים בעצם את אותה פעולה.

      מחק
  2. אוף, ידעתי שאני צריכה לכתוב בלוג של פאשן וקוסמטיש..........
    אתן נהנות יותר!!!
    ורגע של רצינות - נראה לי שקרם טיפול יופי הבזק הזה יכנס מהר מאוד אל מדף מוצרי הטיפוח המאוד איכותי שלי (הרבה בזכותך!) :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...