יום שני, נובמבר 18, 2013

מנסיוני - מוצרי האיפור של Malu Wilz

בשנה שעברה הזדמן לי להכיר לראשונה את ליין האיפור של חברת האיפור MALU WILZ (מאלו ווילז) מבית ג'רנטיק וכה הייתי מרוצה ממה שיצא, ששמחתי להיות מוזמנת בשנית למשרדי החברה לפרזנטציית החורף בהדרכת מאפרת הבית אורית יצחק,  ולאחר מכן, להתנסות בעצמי בכמה מן המוצרים. מכיוון שקיבלתי שלושה מוצרים מהחברה, החלטתי לסקור אותם כאן בפוסט עצמאי ולא בתוך אחד ממבזקי הקוסמטיש, בדיוק כמו שעשיתי לא מזמן עם מוצרי קלרינס. כיוון שהמוצרים נמכרים אצל מאפרות בלבד אך גם באתר של מאלו ווילז ישראל אפרגן לכן קישורים לרכישת המוצרים. אז shall we? יאללה:

3D Effect Mascara



על פי מאפרת הבית של מאלו ווילז זוהי מסקרה "שדווקא כדאי לעבוד איתה בתנועות מהירות" וזאת בשל המברשת התמוהה אך הסופר-מפתיעה שלה, שמצליחה לייצר ריסים שהם גם צפופים וגם מאורכים - השילוב המסקרתי החביב עלי ביותר. היא עמידה לאורך שעות ויש לה מקום של כבוד בצנצנת המסקרות שלי. שמחתי לשמוע שאחד מהטיפים של המאפרת הוא נוהג קבוע שלי - בסוף המריחה אני מושכת את הריסים בקצה העין 'הצידה' כדי לקבל לוק מחודד וחתולי יותר. עם המסקרה הנ"ל, זה עובד מצוין.
מחיר: 150 ₪. לרכישה: כאן


Shimmer Star Cream
קרם נצנצים שמנצנץ בעדינות מעודנת ופייתית ומתאים לאיזורי עצמות הלחיים, המצח והצוואר. המרקם שלו מעט דביק אבל הדביקות מתפוגגת חיש מהר ואינה מעיקה כלל. סוד קטן: אני משתמשת בו כצללית לעיניים והתוצאה מופלאה.
מחיר: 108 ₪. לרכישה: כאן

Eye Shadow Base
במפרגן, קרם בסיס (פריימר) שיודע להחזיק צללית היטב. בפולני, זה לא תקף במקרה של אייליינר.
מחיר: 106 ₪. לרכישה: כאן

לוק הסתיו של מאלו ווילז, Autumn Moments שרקחה אורית יצחק מאפרת הבית, כפי שהודגם על יאנה היפה מהבלוג Lace & Chiffon (צילום: אורנה מלכי-ליבנה)
את ה'מייקינג אוף' תוכלו לראות כאן


מאפרת הבית, אורית יצחק

וזו אני, מאווררת את הסרבל של קסטרו שנרכש אי אז, לפני כמה שנים.

טפחו, מרחו ושמחו, כי הנה בא החורף! (?)
וצ'או, בלות.


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...