יום שבת, דצמבר 14, 2013

מבזק קוסמטיש מורחב!


שמן טיפוח לציפורניים ולעור סביבן Apricot Cuticle Oil מבית ESSIE
דבר הקומוניקט: "מוצר רב המכר של אססי! מכיל שמנים טבעיים המעניקים לחות מזינה עבור העור שמסביב לציפורן. העור גמיש יותר, רך יותר וחלק יותר. מרענן ומחדש את מראה הידיים באופן מיידי".

בתכלעס: בתחילה, הוא מאוד מאוד שומני והריח שלו מתוק ועז מדי, לאחר שמתייבש הוא מותיר תחושת יובש סביב הציפורן אבל לאחר זמן מה הוא מטפל בצורה נאה בעור סביב הציפורניים. לא נורא נפלתי.


כמה:  81.99 ₪ ל-13.5 מ"ל.


איפה: בסניפי סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות.


פרטים נוספים: אין


ציון: 7.5


שמפו ותחליב רחצה וניל-דבש מבית 'פינוק'

דבר הקומוניקט: "סדרה של מוצרים משלימים הכוללת שמפו, מרכך לשיער ותחליב רחצה בניחוח משכר, המכילים תמציות מפנקות. הנוסחה העשירה מחזירה את החיוניות לעור ולשיער, ומעניקה ברק גמישות ורכות לשיער ותחושת רכות מפנקת לעור".

בתכלעס: נ-ה-ד-ר. תחליב הרחצה נושא ניחוח מענג, נשטף בקלות ומותיר עור מבסוטי והשמפו מצטיין בהענקת רכות ועיצוב פריזורה ראויה ומספקת. לא השתמשתי במרכך כי השיער שלי עבר גמילה ממרככים לפני כמה וכמה שנים והשמפו עשה עבודה מצוינת גם בלעדיו.

כמה: כל מוצרי הסדרה נמכרים במחיר של 14.99 ₪ ליחידה של 700 מ"ל.

איפה: ברישתות השיווק.

פרטים נוספים: אין.

ציון: 9 לשני המוצרים שנבדקו.


פילינג פסיפלורה לעור הפנים מסדרת הקונפיטורות של BODY SHOP
דבר הקומוניקט: "מוצרי הפילינג בסדרת הקונפיטורות החדשה מכילים גרגירי פסיפלורה טבעיים הידועים כבעלי מרכיבים המסייעים בהרגעת העור, בהסרת תאים מתים ומניעת נקבוביות סתומות. הפילינג מנקה את העור ומעניק לו מראה חדש ומרענן. מוצרי הסדרה מכילים חומר טבעי בשם Pentavitin המחזיר את רמת הלחות האופטימאלית של עור הפנים ומשמר אותו. ה- Pentavitin מונע תחושה של יובש בעור ולכן משמעותי, בעוד שהפילינג לבדו עלול לייבש את העור". 

בתכלעס: תענוג. ניחוח עינוגי, ביצועי פילינג ונקיון פנים יעילים, שטיפה קלה ואפס תחושת יובש לאחר מכן - וכל זה, ללא ניסויים בבעלי חיים.

כמה: 49.99 ₪

איפה: ברשת חנויות BODY SHOP ברחבי הארץ. 

פרטים נוספים: בסדרה שני ניחוחות נוספים - קיווי ותות שדה.

ציון: 9.5



קרם הזנה Nourishing Cream מסדרת MUSE של CHRISTINA


דבר הקומוניקט: "קרם חדשני המיועד בעיקר לחיזוק יכולות ההתחדשות של העור ולהגנה כוללת. הקרם מכיל את אחד מהחידושים האחרונים בעולם הקוסמטיקה    Telosense Active– מרכיב המתבסס על טכנולוגיה חדשנית שזכתה בפרס נובל והוכחה כמעודדת תהליכי התחדשות התאים בעור, מאריכה את תוחלת חייהם ומעניקה להם הגנה אפקטיבית מפני תהליכי הזדקנות מוקדם של העור. הקרם גם משלב בתוכו ריכוז יעיל של חמאת  Capuacu, תמצית פשתן ומרכיבים חיוניים נוספים".

בתכלעס: מעולה ומעתה רשמית אחד האהובים. תחושת הזנה חזקה ביותר ומיצוק עור הפנים שממש מורגשים ונראים. אני משתמשת בו בלילה לאחר מקלחת הערב.


כמה: 306 ₪  ל- 50 מ"ל ₪


איפה: אצל קוסמטיקאיות ברחבי הארץ. לבירור בטלפון 1800-816-816


פרטים נוספים: הקרם זכה בתחרות מוצרי היופי השנתית של מגזין ALLURE רוסיה.


ציון: מיליוני רוסיות אינן טועות. 10 עגול.







תחליב נוזלי לעור הפנים N. BIO PEPTIDE מבית חוה זינגבוים



דבר הקומוניקט: "הנ.ביו פפטיד, הינו תחליב נוזלי, אשר מגיע בספריי על מנת שניתן יהיה לפזר אותו בקלות. החומר הפעיל הינו פפטידים המסייעים לקשר בין התאים ומשפרים את מוצקות, גמישות וחלקות העור. התכשיר מתאים לכל סוגי העור למעט אקנה, ובמיוחד לעור הנוטה להיות שמן ומפריש". 

בתכלעס: הקומוניקט מציין שהתוצאות נראות לעין תוך שלושה חודשים - אני משתמשת בו כחודש ונוכחתי לראות כי לאחר המריחה (בבוקר) עור הפנים כאילו 'מתעורר' ומודיע שהוא מוכן לפתוח את היום. אבל לא יותר מזה. בנוסף, הריח שלו בלתי אטקרקטיבי בעליל.


כמה: 455 ₪ ל-50 מ"ל.


איפה: אצל קוסמטיקאיות רפואיות P.M.E העובדות בשיטת חוה זינגבוים. רשימה מפורטת באתר


פרטים נוספים: לא מיועד לעור עם אקנה.


ציון: 8




                                          דאודורנט ספריי Anarchy For Her לנשים מבית AXE




דבר הקומוניקט: "מותג הדאודורנטים המוביל מבית יוניליוור, נענה לבקשת הצרכנים ומחזיר אל המדפים את  Axe Anarchy for her. בשנה שעברה, לראשונה בתולדות המותג, הושקה מהדורה מוגבלת לנשים, וחודש וחצי לאחר השקתה בארץ, אזל הפריט במחסני החברה. המלאי תוכנן לזמן של 4-6 חודשים, אולם בפועל, הביקוש היה גבוה בהרבה".  

בתכלעס: חמוד מאוד, עמיד לשעות רבות (נבדק בימים קרים ולכן אין לדעת מה אורך חייו בקיץ) וניחוח מתוק ביותר שמתאים לבנות עשרה. 

כמה: 27.99 ₪ ל-150 מ"ל.

איפה: ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובילות עד גמר המלאי.

פרטים נוספים: אין

ציון: 7.5 כי אני לא משתגעת על הריח.



ספריי Gloss Appeal מהסדרה החדשה COUTURE STYLING של Kérastase




דבר הקומוניקט: "הטופ-קוט, המבריק מעניק ברק כמו מראה וגימור איכותי לכל תסרוקת, משיער קוצים קטיפתי ועד שיניונים מהודרים. כל סיבי השיער מונחים במקומם, וללא קרזול. ברק מוגבר במיוחד, הגנה מפני חום, שיער לא מקורזל ל-24 שעות ומגע רך".
  
בתכלעס: הכל נכון, אם השיער חלק מטבעו או נמצא במצב 'פן'. ביום שיער רע לא נצפו תוצאות משביעות. אני משתמשת בו אחרי גיהוץ שיערי בפן או מחליק קרמי והוא משמש כ'אנטי-פריז' מצוין ומעניק לוק פחות מגוהץ וטבעי יותר.

כמה: 189 ₪ ל-150 מ"ל.

  
איפה: במספרות מורשות קרסטס בלבד ובייעוץ עם מעצב השיער. טלמסר:  1-800-301-666

פרטים נוספים: בסדרה שבעה מוצרים נוספים, כאשר היא נחלקת לשתי קטגוריות - הקטגוריה המעצבת (מוצרים בצבע טורקיז) וקטגוריית ה-Perfector לגימור (מוצרים בצבע סגול).


ציון: 8.5



סרום לברק מוגבר Touche Finale  מהסדרה החדשה COUTURE STYLING של Kérastase




דבר הקומוניקט: "יצירת רכות וברק ושליטה בקרזול - אידיאלי לשיער ארוך ופגום.מוצר מענג וחיוני, המשלים את העיצוב עם מספר טיפות המפיחות חיים בשיער, ומעניקות לו את הברק האולטימטיבי".

בתכלעס: תענוג. מסייע בהענקת הברק הזה שחסר בימי-שיער-רע ומצוין אחרי שימוש בפן או מחליק קרמי. נספג במהירות. אני מניחה אותו בעיקר על קצוות השיער שמאוד מרוצות מהעניין.

כמה: 159 ₪ ל-30 מ"ל.


איפה: במספרות מורשות קרסטס בלבד ובייעוץ עם מעצב השיער. טלמסר:  1-800-301-666

פרטים נוספים: בסדרה שבעה מוצרים נוספים, כאשר היא נחלקת לשתי קטגוריות - הקטגוריה המעצבת (מוצרים בצבע טורקיז) וקטגוריית ה-Perfector לגימור (מוצרים בצבע סגול).


ציון: 9




קרם גוף וקרם רב שימושי מסדרת Deep Moisture של ניוטרוג'ינה




דבר הקומוניקט: "הנוסחה הנורווגית אשר פותחה על ידי עמנואל סטורלוף בשנת 1972, בלעדית למותג והוכחה קלינית כמעניקה לחות פעילה ל-24 שעות של לחות ורכות מתמשכת גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים- הקרם חודר ל 10 שכבות לתוך העור. כוחה של הנוסחה, טמונה בהענקת תחושת לחות, רכות וגמישות מיידית לעור הידיים ללא תחושת דביקות- תחושת מעין "חבישה נעימה לעור", המטפלת ב-3 אלמנטים בו זמנית: שיקום סדקים וחתכים, הרגעה והחדרת לחויות בריכוז גבוה לעור.".

בתכלעס: אני ניסיתי את קרם הגוף והקרם הרב שימושי הוענק לרעות, בתזוגו של אחי. רשמיי מקרם הגוף: נספג מהר, מרווה את העור הצמא והניחוח סופר עדין וכמעט בלתי מורגש. רעות שניסתה את הקרם הרב שימושי: "הקרם קצת כבד ושמנוני לעור הפנים אבל עובד טוב על עור הרגליים".

כמה: קרם גוף: 45 ₪, קרם רב-שימושי: 41 ₪

איפה: בסניפי הסופרפארם ברחבי הארץ.

פרטים נוספים: בסדרה גם קרם גוף לעור יבש מאוד.

ציון: קרם גוף: 9 קרם רב שימושי: 5 כקרם פנים, 8 כקרם גוף.



קרם ידיים וציפורניים INTENSIVE לעור יבש במיוחד מסדרת EFFECTIVE CARE של דר' פישר
השמאלי
דבר הקומוניקט: "מועשר בתמצית פירות טבעית, פסיפלורה, ענבים ואננס הידוע כמזרז את תהליך החידוש  הטבעי של העור, מסייע בהסרת תאי עור מתים וחידוש מרקם העור. מועשר בחמאת מנגו בעל מרקם עשיר הנמרח בקלות היפואלרגני".

בתכלעס: ברגיל אני לא ממש סובלת מעור יבש בידיים אבל בימים האחרונים כשהקור היכה והעור הגיב ביובש יחסי, הקרם הנ"ל הניס את היובש במחי מריחה אחת ולשעות רבות. הניחוח לא אגדי נורא וקצת 'ישראלי' מדי אבל הקרם עושה עבודה כה מצוינת שהפעם אסלח לו.

כמה: 17 ₪ ל-150 מ"ל

איפה: ברשתות הפארם,  בבתי המרקחת הפרטיים וקופות החולים.

פרטים נוספים: אין.

ציון: 9.5

לטפח, לטפח, לטפח, אבל עם מפזר חום צמוד.
המשך שבת נעימה וחמימה,
וצ'או, בלות.



תגובה 1 :

  1. שמחה לשמוע שהכריסטינה מתאים גם לישראליות :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...