יום שני, דצמבר 30, 2013

שאגות שמחה - קולקציית החורף של PUMA.

אני שונאת טרנינגים. כלומר אני נורא אוהבת ללבוש טרנינגים בבית אבל תמיד מרגיש לי שמדובר בפריט הכי בלתי מחמיא בעולם. אני גם לא ממש נמשכת לביגודי ספורט וכשאני עוברת ליד חלונות הראווה של חנויות שמוכרות אותם אני אף פעם לא עוצרת להסתכל. ואני שונאת נעלי ספורט. לא משנה מה אני לובשת איתם, אני תמיד חשה כגוש בלתי נשי עם אפיל של אמא מלווה בטיול שנתי.
כל ההקדמה הזו היתה יכולה להיות רלוונטית, אלמלא היה לי העונג להכיר את קולקציית חורף 2013/14 של המותג הספורטיבי PUMA ולהתעלף רבות למראה פריטי הקולקציה המרנינים.

מיד עם הגיעי, הובלתי אחר כבוד לחדר ההלבשה, שם חיכתה לי גרדרובה במידותיי:
חסר י' בשם שלי אבל לא אהיה קטנוניה.

מעולם לא שיערתי שאוכל להתאהב בלוק ספורטיבי. החיים אכן כה מפתיעים.
הסניקרס הנ"ל הן בודאות הנעליים הנוחות ביותר שיצא לי לנעול בכל ימי חיי והן גם פתרו לי תסביך קשה - לנעול 'נעלי ספורט' ולהרגיש שגם נוח לי ברגליים ושאני גם מגה-קולית בעליל. בונוס נוסף - הן שוקלות פחות מגור חתולים בן יומו.
חליפת הטרינינג כה אלגנטית, מחמיאה ואיכותית שאני מעזה אף לרדת איתה לסיבוב עם הכלבה בצ'כונה ללא חשש מלוק שמאטע-ניסטת החורף המצויה.
היפות שלי.

והן משתלבות נפלא עם (כמעט) כל גרדרובה קז'ואלית.

הקולקציה הנוכחית של PUMA, עם דגש על הנעליים והתיקים, משקפת באופן מובהק את מעבר החברה מגרמניה לצרפת - כה אופנתית, טרנדית, קולית ומפוצצת דיטיילים מרגשים ושת"פים מעיפי סכך, אחד מהם נח תחת הכותרת BLACK LABEL ומשקף את פילוסופיית ה-SportLifestyle של המותג, עם אלכסנדר מקווין, המותג הלונדוני House Of Hackney, המותג הניו יורקי BWGH, מעצב האופנה חוסיין שאלאיאן ומעצב האופנה היפני מיהארה יאסוהירו וגם עם מותגי מכוניות עילאיות ומתנשאות כמיני קופר, BMW ופרארי.
קוניצ'יווה, מיהארה



כשפומה ומקווין נפגשים

כשפומה קוראת את מחשבותיי


מיני-שת"פ.

אבל PUMA היא לא רק יופי ספורטיבי - החברה מסורה לרעיון שמירת הסביבה ופועלת לקיימו גם בין שורותיה - בשנה החולפת הפחית המותג ב-65% את השימוש בקרטון כתוצאה ממהלך חובק עולם בו הוחלפו קרטוני הנעליים בשקי בד רב שימושיים (וממוחזרים כמובן) הנושאים את השם Clever Little Bag
הקרטון משמש לתצוגה בחנות בלבד. כשהנעליים נרכשות, נשלף הקרטון לשימוש חוזר והרוכש מקבל לידיו את הנעליים ארוזות בשקיק הבד.


מחירים:

נעליים החל מ 350 ₪  ועד 1,500 ₪
חולצות החל מ 100 ₪ ועד 800 ₪
מכנסיים החל מ 150₪ ועד 350 ₪. 
היכן לחמוס:
INN7, BRANDY’S, SKETCH, JIFFA.
לפרטים נוספים ובירור אודות נקודות מכירה שאינן בתל אביב: 09-9667555

עד כאן, זו ששינתה את דעתה ב-180 מעלות בכל הנוגע לביגודי ספורט.
חורף חמים וצ'או, בלות.


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...