יום שבת, ינואר 04, 2014

שני שפתונים, שני שפתונים.

במקום לכתוב עוד מבזק קוסמטיש שהוא כולו אותיות ותמונות, בחרתי הפעם לעשות קופי פייסט מתיקיית סרטוני האינסטגרם שלי ולצ'פרכן בשני סרטונים קצרצרים ביותר המדגימים בלייב שני שפתונים שהגיעו אל הבודואר שלי:


הראשון, שפתון מקולקציית L’Absolu Velours (אבסולוט קטיפה בתרגום מאוד לא רשמי) הדנדשה של LANCOME המונה תשעה גוונים במרקם קטיפתי (באמת קטיפתי  ולא רק כי כתוב בקומוניקט) הנתונים באריזת ליפגלוס אך בעלי כישורי שרידות גבוהים מהגלוס הממוצע.
. הגוון המונח על שפתיי הוא מס' 193 ששמו Velours de Caprice ('גחמה קטיפתית') והוא בדיוק האדום שאני אוהבת.


האפליקטור מעוצב כך שחלקו הצר מותאם למריחה על השפה העליונה ואילו הרחב מיועד לעיטור התחתונה.

מחיר: 174 ₪ 

להשיג בנקודות המכירה של לנקום בסופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.



השפתון השני שמככב באינסטגרם שלי שייך לסדרת Collection Privée ('קולקצייה פרטית') מבית L’OREAL PARIS שכוללת ארבעה גוונים בגוון ה-NUDE אשר נוצרו בהשראת דוברות המותג - ג'ניפר לופז, אווה לונגוריה, פרידה פינטו והדוגמנית דויצן קרוז.
הגוון שקיבלתי הוא זה של ג'ניפר לופז, אחת הסלביות המיותרות לדעתי, אבל לה יש שפתון עם שמה חקוק על האריזה ולי לא.
הגוון נאה ביותר אבל כישורי השרידות של השפתון נחותים ביותר. כמו שבא, כך נעלם. באסה.
מחיר: 60 
להשיג ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות המובחרות

חפשו אותי באינסטגרם: meikau
המשך שבת מענגת
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...