יום שישי, פברואר 07, 2014

מבזק קוסמטיש!

אני יודעת שלאחרונה הותרתי אתכן מיותמות מפוסטים דנדשים אבל הייתי כל כך כל כך עסוקה וטרודה שפשוט לא מצאתי זמן או אנרגיות בכדי לשחרר פוסטים לאוויר הבלוג. לכן, אני מגישה לכן כעת פיצוי בדמות מבזק קוסמטיש עמוס מגדנים. יאללה, מתחילים:


מסקרה ACCELERATOR ENDLESS MASCARA  LASH מבית RIMMEL

דבר הקומוניקט: "נוסחת סיבי המיקרו ולוכדי הריסים, מושכים אותם לאורך כדי ליצור WOW מיידי. התוצאה מיידית: הריסים נראים עד 99% ארוכים יותר. בנוסף, הקומפלקס הבלעדי של רימל לעידוד צמיחה Grow-Lash Procapil ® מכיל קראטין ונוגדי חמצון, המעניקים הזנה וריכוך לריסים יום-יום, חיזוק ושיפור הצמיחה הטבעית שלהם. במהלך הזמן, הריסים נראים עד 127% ארוכים יותר לאחר 30 ימי שימוש בלבד - כמעט אינסופיים!" 

בתכלעס: הריסים אכן נראים ארוכים יותר, אבל לא בדקתי את עניין 30 ימי השימוש כיוון שבכל יום אני משתמשת במסקרה אחרת. באופן אישי ובגלל שהריסים שלי לא סובלים מגמדיות, אני אוהבת מסקרות שמצופפות את הריסים ופחות כאלה שמאריכות אותם אבל למי שיש ריסים קצרים זוהי מסקרה ממצוינת.

כמה: אמורה להימכר כרגע במחיר השקה של 49.90 ₪ (עבר זמן מאז שקיבלתי אותה כך שאני באמת לא יודעת אם זה עדיין תקף). בכל מקרה, מחירה הרשמי הוא 100 ₪.

איפה: ברשתות הפארם.

פרטים נוספים: כיוון שקופסת העפרונות/מסקרות שלי עמוסה במוצרים שחורים, הגוף הצהוב הוא בהחלט שינוי מרענן ויותר קל לי לשלוף אותה מבלי להתבלבל.


ציון: 9

Rogue - הבושם החדש של ריהאנה


דבר הקומוניקט:ללכוד את השובבות הטבעית שנמצאת בכל אישה מודרנית, Rogue בהרכב חצוף אך עדיין מהול בשובבות. התו העליון - פריחת לימון פלרטטנית ורקפת, מעורבב עם ברגמוט המתובל בפלפל ורוד. לב הבושם - יסמין ושושנה שהתמזגו יחד עם שזיף עסיסי ועור זמש. תו הבסיס - סנדלווד , פצ'ולי, אמבר מוזהב, עטופים בוונילה  ומושק חושני".

בתכלעס: מאוד שונה, מאוד עוצמתי, מאוד לא מתאים לי. עם זאת, אני בהחלט יכולה להעיד שמדובר בבושם שקשה להתעלם מנוכחותו ושווה להתנסות בו כדי לבדוק אם אתם מתאימים אחת לשני. פלאס עיצוב הבקבוק הינו מהרס.

כמה:  199 ₪ ל-75 מ"ל, 249 ₪ ל-125 מ"ל.

איפה: רשתות השיווק והפארם

פרטים נוספים: "זהו ניחוח המגלם איכויות נשיות צנועות, אך עדיין נושא עמו נועזות מרגשת . פתחתי אותו לכל הנשים ,לכל מצבי הרוח, שכולנו רוצות להביע את האני האמתי שלנו". כך, ריהאנה.

ציון: 8.5

קרם לחות לאפקט מיידי של ברק וזוהר מבית HL


דבר הקומוניקט: "מותג הקוסמטיקה המקצועית HL מציג  את ה –  glow sense (גלוסנס) קרם ייחודי בעל פעולה כפולה המעלה את רמת הלחות בעור ומעניק אפקט מיידי של ברק וזוהר. הקרם הייחודי של HL מכיל חומצות אמינו לבנייה מחודשת של מרקם העור, ג'ינקו בילובה להעלאת רמת הלחות ושימר מוכסף להענקת ברק זוהר".

בתכלעס: לגמרי אמת בפירסום - לא בכאילו, לא בנדמה לי, הקרם הנ"ל מעניק תוך שניה אפקט זוהר משל יצאת מהפקת מגזין ועברו על פניך בפוטושופ. מרשים ביותר, מעולה לבסיס איפור הערב ולימים שאת חשה מעט עלובה.

כמה: 153 ₪ ל-50 מ"ל

איפה: קוסמטיקאיות מורשות HL. לבירור: כאן

פרטים נוספים: אין.

ציון: 10 עגול

בושם FANTASY של בריטני ספירס במהדורה מיוחדת לכבוד עשור להשקתו

דבר הקומוניקט: "הבושם  פנטזי של בריטני ספירס, מבטא פיתוי ופלירטוט באישיותה המשעשעת של בריטני,  את נשיותה והצד העוצמתי שלה.
הפנטזי של בריטני משלב פירות עסיסיים ופרחים לבנים המועדפים על בריטני המותירים שובל מואר של חושניות. תערובת מפתה של ליצ'י אדום, חבוש מוזהב וקיווי אקזוטי, משתעשעים עם אקורדים מעודנים של עוגייה, עלי כותרת של יסמין וסחלב לבן שוקולד. סיום מפתיע של מושק קרמי הפוגש את שורשי האירוס ועצים חושניים הלוכדים אותך לאורך כל שעות היום"


בתכלעס: לא הכרתי לפני כן את פנטזי, לכן שמחתי לגלות בושם מעולה, חוצה זמנים וגילאים וניחוח שמתאים לי ביותר. התמכרתי, התמסרתי, התאהבתי.

כמה: 199  ל-100 מ"ל

איפה: ברשתות השיווק והפארם

פרטים נוספים: ספירס הוסיפה את חתימתה האישית בכתב ידה על 100 בקבוקים שפוזרו ברחבי העולם. שווה לבדוק אם הבקבוק שיפול לידיכן הוא אחד מהם.

ציון: 9.5

שני לקים מקולקציית Gem Crush Nail Color של סאלי הנסן
מימין: מס' 04 Bling-Tastic, משמאל: מס' 07 Lady Luck

דבר הקומוניקט: "הלקים בקולקציית סאלי הנסן מציגים תועלת כפולה – לק ומחזק ציפורניים במוצר אחד! הלקים מבוססים על נוסחה חדשנית ומתקדמת. כל המוצרים של סאלי הנסן מבוססים על רכיבים שאינם מסוכנים לשימוש ואינם מכילים Toluene, Formaldehyde, DBP. הלקים מתייבשים במהירות, אינם מצהיבים את הציפורן ונשארים לאורך זמן".

בתכלעס: נורא כיף! כי נצנצים זה משמח ומבדח. אפשר להניח אותם על לקים צבעוניים וליצור גוונים חדשים ומנוצנצים ואפשר גם ישירות על הציפורן. אני מעדיפה את האופציה הראשונה ובהזמדנות זו אפרגן גם לאפקט החיזוק. חגיגה.

כמה: 59  ל11.8 מ"ל (ללק אחד)

איפה: ברשתות הפארם.

פרטים נוספים: את כל הגוונים בסדרה אפשר לראות כאן

ציון: 9.5

קרם Q 10 PLUS ANTI-WRINKLE מבית NIVEA


דבר הקומוניקט: "הקרם מיועד לסמני גיל ראשונים, מועשר ב- Q10 , פועל בהרמוניה מושלמת עם העור, מפחית קמטים ומעניק מראה רענן. מכיל נוסחה מהפכנית להמרצה ולחידוש מרקם העור, מעורר, ממריץ ומפחית סימני העייפות באופן הנראה לעין, תומך  ב Q10   ובקריאטין הקיימים בעור, מסייע להילחם בקמטים ובסימני ההבעה ומגן מפני קמטים הנגרמים מהשמש ונזקי סביבה".

בתכלעס: נספג במהירות, נושא ניחוח עדין ונפלא, מעניק תחושת לחות משביעה ביותר וללא ספק אחד מהקרמים האלה שפשוט צריך קרוב. באשר לקמטים, הממ, אם באמת היה קרם הנמונע קמטים הוא ודאי היה זוכה בפרס נובל. כל עוד זה לא קורה, אסתפק בתחושת ההזנה המצוינת.

כמה: 210 ₪ ל-50 מ"ל.

איפה: סופרפארם ורישתות המזון המובילות

פרטים נוספים: מכיל מקדם הגנה SPF 15

ציון: 8.5  

לטפח, לטפח, לטפח,
סופ"ש דבש
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...