יום ראשון, ספטמבר 06, 2015

מבזק קוסמטיש!

אגרתי, אספתי, הקרבתי את מיטב אבריי גופי ועתה קבלו מבזק קוסמטיש עם כמה מוצרים שווים:



סט מדבקות לציפורניים של funailz

תמונת מופת מהאינסטה שלי. תבואו meikau

דבר הקומוניקט: "פאניילז הינן מדבקות ציפורניים מעוצבות, המהוות אלטרנטיבה אסתטית, כיפית, מהירה וקלה למניקור צבעוני. קיימים מעל ל-150 עיצובים חדשים של מדבקות, המתעדכנים מדי חודש על ידי מעצבות. הפאניילז נמכרים באריזה מהודרת המכילה 18 מדבקות בגדלים שונים, להתאמה מקסימלית לכל גודל וסוג ציפורן". 

בתכלעס: איזה חמוד זה! יש כל כך הרבה עיצובים וכולם כה מדליקים שאני כבר מכירה כמה וכמה פשניסטות שהתמכרו לעניין. ההדבקה שלהן מצריכה מעט דיוק וסבלנות, שני תחומים שאני גרועה בהם במיוחד, אבל אפילו לכושלת כמוני יצא לא רע.

כמה: חבילה אחת - 22.90 שקל, ארבע חבילות - 59.90 שקל

איפה: באתר funailz.com

פרטים נוספים: לשם הגיוון והפאן שלשמו התכנסנו, בכל חבילה ניתן למצוא מספר מדבקות בעיצוב שאינו זהה לשאר המדבקות שבסט, אך דומה להן.

ציון: 8.5 (כי הן התקלפו די מהר)


קרם רגליים FLEXITOL לעקבים יבשים וסדוקים של אלטמן

דבר הקומוניקט: "3 ימים ואת בסנדלים. קרם רגליים פלקסיטול הינו קרם טיפולי לעור כף הרגל המעניק טיפול אינטנסיבי בעור יבש וסדוק מאוד ומחזיר את הלחות והרכות הטבעית.נוסחת הלחות הייחודית בתוספת האוריאה מחדירה לחות לשכבת העור העליונה ,משמרת אותה בפנים ומביאה להתחדשות העור ולסילוק עור מתקלף" .

בתכלעס: יש אמת בפירסום. השינוי בין לפני פלקסיטול ואחריו ממש ממש ניכר ואני סבורה שמעולם לא היו לי עקבים כה מטופחים בעת הקיץ. כמובן שצריך לחדש את השימוש כשהעקבים זועקים, אבל התוצאה נשמרת לאורך זמן. עקבים שמחים - צ'ק!

כמה: 55.90 שקל ל-70 גרם

איפה: בבתי המרקחת, בבתי טבע ורשתות הפארם

פרטים נוספים: באתר פלקסיטול כאן

ציון: 9.5


מברשת פן Pro Thermo Ceramic Brush בטכנולוגיה אוגרת חום  של נטורל פורמולה

מימין: גודל LARGE, משמאל: גודל MEDIUM שבו התנסיתי



דבר הקומוניקט: "נטורל פורמולה גאה להציג מברשות פן מקצועיות מברשות בטכנולוגיה תרמו-קראמית טכנולוגיה מתקדמת שאוגרת חום במרכז המברשת לתוצאות החלקה ועיצוב טובות יותר. 
המברשת בעלת ראש תרמו קראמי- טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לאגור את חום הפן במרכז המברשת ובכך ניתן להגיע לתוצאות החלקה ועיצוב טובות יותר".

בתכלעס: כאמור, קיבלתי את המברשת בגודל MEDIUM (השמאלית בתמונה) וכפניסטית ברמת פח ומטה אני יכולה להעיד כי היא אכן מקלה על מלאכת הפינפון, אכן משיגה תוצאות יפות ואף נוחה מאוד לאחיזה.

כמה: 79 שקל

איפה: בסניפי סופר פארם

פרטים נוספים: המברשת בגודל LARGE  מתאימה לבעלות שיער בינוני עד ארוך, טובה במיוחד להחלקת השיער.  המברשת בגודל MEDIUM – מתאימה במיוחד לבעלות שיער קצר עד בינוני, טובה במיוחד להחלקה וליצירת גלים. 

ציון: 9.5


סכין גילוח אישי Venus Snap with Embrace של ג'ילט




דבר הקומוניקט: "ה-Venus Snap מצויד בסכין Embrace עם 5 להבים המוקפים בפס לחות מגונן  -  כל שצריך הוא קצת מים ולתת לו להחליק על עורך לגילוח מהיר וחלק. ידית המיני החדשה עובדת כמו מקצוענית עם מבנה המעניק לך  אחיזה קלה לשליטה בטוחה".

בתכלעס: גאוני - קטן, ארוז בקיט חמדמד, נוח לשימוש, ביצועיו טובים והוא בהחלט מומלץ לנשיאה קבועה בתיק, בטח לרגעים האלה שאת מגלה שפיספסת פינה. קורה לי כל הזמן.

כמה: 49.90 שקל (מחיר מומלץ לצרכן)

איפה: ברשתות השיווק המובילות

פרטים נוספים: רצוי להרטיב את הסכין במעט מים לפני השימוש

ציון: 10

סבון פנים מקציף עם מברשת ניקוי ייחודית של קרליין
דבר הקומוניקט: "מעבדות קרליין פיתחו סבון פנים במרקם ג'ל נעים מועשר בתמצית מלפפונים המעניק תחושת נינוחות ורעננות הנשארת לשעות ארוכות. הסבון מגיע באריזת שפופרת קומפקטית משולבת עם מברשת ניקוי ייחודית להשלמת פעולת ניקוי עור הפנים".

בתכלעס: הסבון טוב, מנקה כהלכה נושא ניחוח עדין ולא מייבש את עור הפנים, המברשת רכה ונעימה וגם הזווית שלה נוחה להשמשה, אבל התיכנון עצמו לוקה בחסר - לפני כל שימוש בסבון יש לסובב את המברשת כדי לשחרר אליה את הסבון ולנעול אותה בתום השימוש, מה שהופך את כל תהליך השימוש למעט מסורבל מדי ואם שוכחים (כמוני, לא כל יום אני במיטבי) לנעול את המנגנון בתום השימוש, הסבון נוזל בכמויות לתוך הפקק. היה נבון מעט יותר לעצב בקבוק עם מברשת בראשו ולא בצידו התחתון.

כמה: 39.90 ש"ח ל- 150 מ"ל (או כמה שקובעת הרשת או המרכול שבהם נמכר הסבון)

איפה: בכל רשתות השיווק והפארם המובחרות

פרטים נוספים: היפואלרגני, מתאים לכל סוגי העור ולא נוסה על בע"ח

ציון: 8.5


ג'ל הגנה שקוף לפנים SPF 50  של קרליין
דבר הקומוניקט: "ג'ל הגנה שקוף לפנים SPF 50 המעניק הגנה גבוהה ויעילה גם לבעלי עור רגיש-  מבלי להשאיר סימנים לבנים!"

בתכלעס: אמנם אין לי עור רגיש אבל בגלל נטייתי לפתח כתמי פיגמנטציה, חובה עלי לעטות מנה נאה של מסנן קרינה. המוצר הנ"ל התאים בדיוק לצרכיי, הוא אכן לא משאיר ולו בדל של סימן ונספג במהירות שיא. סופר-מומלץ.

כמה: מחיר משוער לצרכן: 69.90 ₪, ל-60 מ"ל 

איפה: ברשתות השיווק והפארם המובחרות

פרטים נוספים: היפואלרגני, ללא פארבנים ועומד בתקן האירופאי המחמיר UVA BALANCE

ציון: 9


לטפח, לטפח, לטפח
וצ'או, בלות.



אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...