יום חמישי, ספטמבר 10, 2015

OXY- STAR זה הדבר

אם ישאלו אתכן 'מהו הדבר שהגיברת שהגיברת לעולם לא תסרב לו' תדעו שהתשובה היא 'טיפול פנים' - כלומר, אם יש משהו שעשוי לגרום לי להרים את כבודתי ולצאת ממבצרי זו הבטחה לטיפול פנים שישיב לי את נעוריי האבודים. ולכן, כאשר הוצע לי לתרום את עור פני למדע הביוטי ולהגיע לטיפול פנים חדשני במפקדה של רונית רפאל במתחם בזל, הרמתי את ישבני הדשן ושמתי פעמיי.

מנסיוני הקודם, החוויה ברונית רפאל, או לשם החידוד 'רונית רפאל - מדע היופי', היא תמיד נעימה ואפופת תחושת קלאסה. המקום נקי ומטופח, תמיד שקט שם וכל נשות השירות שעובדות שם, מי בטיפולים ומי בדלפק הקבלה, תמיד נראות אסתטיות למשעי. 

אני שודכתי לקוסמטיקאית עדינה וחביבה בשם נטלי, שבלי לחפור, להסביר ולפאר, פשוט ניגשה לעבודה. אם מדובר בטקטיקה שיווקית, אני ממש בעד.



קצת על הטיפול, שנקרא OXY- STAR:
הטיפול שהינו פרי פיתוח של המותג L.RAPHAEL GENEVE מבטיח מראה זוהר ומיידי, נותן באנטי אייג'ינג ונלחם בכתמי פיגמנטציה וכל זאת בסיוען של לא אחרות מפטריות הכמהין (White Truffles). הוא מיועד למי שצריכה זריקת מרץ לעור הפנים (רק כמשל, הטיפול לא כולל הזרקות למיניהן) 

למה כמהין? על פי הקומניקט, פטריית הכמהין ידועה כמונעת יצירת מלנין (המרכיב הנאחס הזה שמייצר פיגמטציה) והיא כולה מקור עשיר של ויטמינים מקבוצת B כמו B1, נוגד חמצון ידוע ו 3B, מרכיב יעיל בטיפול באקנה. פטריית הכמהין מכילה ריכוז גבוה של חומצות אמינו, להן תפקיד חשוב בייצור הקולגן (החומר בגופנו ששומר על אלסטיות העור ומתחיל לאזול כשאת מתחילה לנבול) וגם לטינן, מרכיב פעיל שמחזק את המערכת החיסונית.

כמה מילים מסובכות מהקומוניקט לפני שממשיכים:
"הטיפול האנטי-פיגמנטציה האידיאלי שעושה שימוש בתמצית כמהין בלעדית של L.RAPHAEL Geneve.
טיפולי האוקסי מבוצעים באמצעות חמצן טהור בשילוב מים פיזיולוגיים וה – LEC40 קומפלקס אנטי אייג'ינג המכיל לציטין טהור, אומגה3, אנטי- אוקסידנטים וויטמינים.
תרכובת ה LEC40, הנמצאת בהליכי רישום פטנט בין לאומי, פותחה ע"י מחלקת המחקר והפיתוח של L.RAPHAEL Geneve בראשותו של פרופסור מאיר שיניצקי, מבכירי המדענים בעולם בתחום חקר ממברנת התא. טיפולי האוקסי משתמשים בנוסף ל LEC40 במרכיבים ייחודיים לכל סוג של טיפול".

אז נטלי הקוסמטיקאית מרחה וקינחה, ובזה אחרי זה הערימה ומחתה ממני שכבות של קרמים בניחוחות מעולים, תמציות, פילינגים ונקיונות (היתה לא לא מעט עבודה על עור פני מוכה הפיגמנטציה) ואני שקעתי לעולם שכולו טוב.



זו לא אני בתמונה אבל אני יודעת בדיוק מה היא מרגישה - כי מה שרואים בתמונה הוא החלק הכיפי ביותר בטיפול - הצינור הנ"ל 'שואב' את עור הפנים בשלוקים קטנים ועדינים, מה שיוצר תחושה מאוד נעימה על העור ובטח אם מדמיינים שהוא לוקח איתו את כל הג'יפה.



זו כן אני, מיד אחרי הטיפול, נטולת איפור ומחייכת מתנוך לתנוך כדי להמחיש כיצד עור הפנים שלי מרגיש. ואם לא ברור - אחלה וסבבי-בבי.

מחיר הטיפול: לא זול - 1690 שקל. אבל שווה.

ובמסגרת הפירגונים, לקראת ראש השנה מציעים ברונית רפאל מארז טיפוח לגז'רי למשקיעניות של מותג הבית L.RAPHAEL GENEVE. המארז המכיל קרם פנים ליום ומי פנים מסדרת ULTIMATE המיועדת לטיפול באנטי-אייג'ינג והקומוניקט מזמר כי "מוצרי הסדרה פותחו כדי להמריץ את ייצור הקולגן הטבעי של העור, עם אפקט הרמה ומיצוק נראים לעין.הנוסחה עשירה בביו-מינראלים וצמחי מרפא ומשלבת טכנולוגיות חדשניות בתחומי האנטי אייג'ינג, התחדשות העור וטיפולי הרמה".




מחיר קרם פנים ליום: 588 שקל ל-50 מ''ל 
מחיר מי פנים: 187 שקל  ל-200 מ''ל 
מחיר המארז כולו:  775 שקל. כאמור, למשקיעניות.

את מוצרי L.RAPHAEL GENEVE וטיפולי האסתטיקה ניתן להשיג  במרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" ברחבי הארץ שאותם ניתן למצוא באתר הבית כאן
  
לטפח, לטפח, לטפח, כי עוד מעט חג שמח,
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...