יום ראשון, אוקטובר 18, 2015

TOUS מאוד

טוב זה עומד להיות פוסט די צפוי - שוב TOUS משחררים קולקציה חדשה ושוב אני מבקרת בחנות בדיזנגוף סנטר, צופה בה וחוזרת מעולפת כדי לספר. נשמע משעמם? ברור שלא! כי TOUS אינם משעממים לעולם!
והפעם, עוד קונספט שרק התיאור שלו מצית את דמיוני ומריץ אותי לארוז מזוודה - קולקציית סתיו/חורף ושמה MIAMI. אני כה קלה להשגה כשאני מסונוורת מקונספטים שיכולים למלא מחברת של אסוציאציות.

הסיבה הנוספת שאני גרופי רוטטת של TOUS היא שמדובר במותג תכשיטי יוקרה לכל דבר אבל אחד כזה שגורם למותגי תכשיטי היוקרה האחרים להיראות לפתע סופר-סחים - העיצובים תמיד מגיעים עם קריצה, עם טוויסט, עם משהו שגורם לזו שעונדת אותו להרגיש שגם היא מקורית וקצת לא שגרתית.

כאמור, המותג הספרדי שאת ההיסטוריה שלו סיקרתי כאן כבר ב-2012, משחרר בכל עונה קולקציות שעד עתה היו קסומות ומלאות דמיון ובהומור דקיק והמון תעוזה שלא תראו בדרך כלל אצל מותגי יוקרה חמורי סבר, כמו למשל לקרוא לקולקציית חורף 'מיאמי', עיר שהחורף בה הוא חמים ויבש. לשם ההשוואה, TOUS הוא כנראה התשובה המתוכשטת ל-MOSCHINO.

ועתה, נבחרי הגיברת אשר שוקלת לאמץ שוגר-דדי, למרות שהסיכוי שזה יקרה בגילה המופלג הוא קלוש מעט:

תליון דובי (אייקון המותג) מזהב. 739 שקל

עגילי זהב אדום. 1305 שקל

עגילי זהב, 739 שקל

טבעת זהב עם אבני חן, 8,909 שקל

טבעת זהב, 825 שקל

מחזיק מפתחות, 295 שקל

תיק עור, 2,609 שקל

קלאץ' עור, 859 שקל

תיק עור בטקסטורת נחש, 2425 שקל

תליון דובי זהב ואבנים, 4289 שקל

תליון של דובי עם שרשרת ועגילים! (תרימו אותי מהרצפה, נמסתי) זהב אדום ואבנים, 739 שקל

אמנם תשורת הבלוגריות שהגיעו לפרזנטציה לא היתה מן הסתם תכשיט מן הקולקציה (לא ציפיתי) אבל ניתנה לנו האופציה לבחור ניחוח ממבחר הבשמים של TOUS. ובכן, לא היססתי ושלפתי מן המדף את אחד הבשמים האהובים עלי בעולם - TOUS TOUCH הממכר. קלה להשגה כבר ציינתי?


שיהיה לכן אחלה שבוע שובי-דובי,
תהיו טובות כתכשיט,
וצ'או, בלות


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...