יום שבת, פברואר 06, 2016

הגיברת מבקרת: לילה ברוטשילד 22

אני לא מכירה אף אחד חוץ מעצמי ששהייה במלון היא לא בדיוק שוס חייו, מושא חופשתו והנוסחה המושלמת לצבירת זכרונות קסומים. מי שמכיר אותי כבר יודע שחדר הגיוני למגורים בקטמנדו או ציד אחר התרגשויות עירוניות בבנגקוק קוסמים לי פי אלף מחופשת בית מלון אבל לאחר בוכטה של שנים שאני מלרלרת כאן על אופנה וטיפוח וכשהוצע לי להתארח ללילה ברוטשילד 22, מלון-בוטיק דנדש של רשת פתאל בתל אביב אמרתי 'וואי נוט' וארזתי תיק קטן. טוב, בינוני. אין לדעת מה יבוא לי ללבוש בבוקר ואין מנוס מלארוז את ציוד הלילה של בקבוק עדשות המגע וארסנל הקרמים של ריטואל הלילה.

מה לי ולסיקור תחום הלייפסטייל? אנושית היא הגיברת ובא לה לגוון מדי פעם פלוס מה הסיכוי שאי פעם אאפסן את ישבני הדשן בבית מלון תל-אביבי שרחוק 7 דקות נסיעה מביתי? הסכימו נא איתי שזו סיבה לא רעה לשבור שגרת-בלוג ולגבש תשובה לשאלה - איך זה מרגיש ללון במלון בתל אביב?


צ'ק אין

נחתתי ברוטשילד 22 (הממוקם כמה נוח, בשד' רוטשילד 22) בסביבות השעה 6 בערב לאחר יום מתזז במיוחד והגעתי אל דלפק הקבלה בלוק מרוט של אחת שנקלעה בטעות או חיפשה מחסה מפני הגשם הכבד אך עובדי הדלפק התאפקו מלגלגל אותי חזרה אל הרחוב והיו נימוסיים להפליא וכיוון שהיו עסוקים מעט עם אורחים שהגיעו לפני, מיד כובדתי באספרסו קצר של נספרסו אותו לגמתי כגיברת ערירית אך נכבדת על כורסה נוחה ברחבת הלובי גבוהת התקרה והמוארת. כשסיימתי אותו עשיתי צ'ק אין והועליתי לחדרי בקומה השמינית.
הערה - רוב התמונות שצילמתי באותו ערב נמחקו לי מהנייד, מעשה שד, לכן חלק מהתמונות כאן לקוחות מאתר המלון או תמונות היח"צ שנשלחו אלי.


מרוטה, נכבדת ומתעדת.


החדר לא היה ענק אבל גם לא צפוף, ומינימליסטי בהתאם, הוא היה מבריק מנקיון, המיטה היתה גדולה ומרווחת ועליה מצעים נקיים ונעימים. הטלויזיה קיבלה את פני במסך וולקאם עם שמי ובמוסיקה שקטה בהתאם לשקט ששרר בחדר על אף שהעיר הכי רועשת בישראל פרושה למרגלותיו, מה שאומר שהנוף מקומה 8 היה מגניב ביותר.

(תמונת יח"צ)

נכנסתי לחקור את חדר האמבט - אמבטיה אין, אבל יש מקלחת מצוחצחת עם ראש טוש יותר גדול מראש שלכם והחשוב מכל - ערכת טיפוחים שווה:

ידעו לאן לשלוח אותי. שמפו, מרכך, קרם גוף וקרם רחצה וגם סבון מוצק של L'OCCITANE. היוש.

אלמנט נוסף ולא פחות חשוב לצרכנית האספרסו שהנני - בכל חדר ישנה מכונת אספרסו של נספרסו עם שתי קפסולות קפה, אבל אם רוצים אפשר לקבל קפסולות נוספות בדלפק הקבלה (תמונה מאתר המלון)

ערב
רוטשילד 22 הוא מלון ללא עישון ואין מרפסות בחדרים, או לפחות לא היתה כזו בחדר שלי ואני בעוונותיי, מעשנת, לכן יצא לי לנסוע לא מעט במעליות המלון ולרדת אל הרחוב וכך גיליתי שבקומות המשרדים מעל למלון שוכנת חברה קטנה ולא ידועה:


בהיותי גיברת בעת אירוח VIP נמסר לי כי אוכל להתארח בטרקלין האירוח Business Lounge 22 השוכן בקומה העשירית ולהתכבד בנישנושים ובלגימת אלכוהול אז לא הרשיתי לעצמי להחמיץ את האופציה רק שבעוד שדמיינתי את עצמי עוטפת סנדוויצ'ונים עתירי סלט ביצים וגבינת קממבר כאחת העממיות ומנשנשת אותם בחדרי מול תכנים אקראיים בטלויזיה אך התברר לי כי פינת הנאש הסתכמה בפירות יבשים, עוגיות ומקלות לחמים עם מטבלים - שזה די הגיוני כי בתכלעס המלון מוקף באינסוף אפשרויות לזלול ולאכול. 

בלילה הנוף אפילו יותר מגניב (תמונה מאתר המלון)

לילה
אז מה עושים עכשיו? מקלחת רותחת, סושי בשדרה עם החצי השני שקפץ לחלוק איתי ארוחת ערב (וחזר לחיק הכלבה והחתול שלא יכלנו להשאיר לבד בבית), והופה למיטה הגדולה והחמימה עם 'פחד ותיעוב בלאס וגאס', אחד הסרטים שאני יותר אוהבת בעולם ושבדיוק היה ב'יס'. היה לי קצת משונה להרדם ללא נוכחות של כלב, חתול או בעלול אבל ישנתי מעולה.

בוקר
הנצה לה השמש ואיתה גם אחד מההרגלים העלובים שלי - אספרסו קצר וסיגריה ורק אחרי זה דברו איתי. הכנתי את כוסית הקסם בחדרי, עטיתי כובע צמר עם אזניים, משקפי שמש גדולים ומעיל אירופי כבד המשודך לטייטס מחממים וסניקרס גבוהות וכך זלגתי לרחוב, כשאני יוצאת כאחת הזומבים מהמעלית ומפלסת דרכי בין אנשי הבוקר המצוחצחים והמבושמים שהגיעו לעבודה בקומות המשרדים מעל למלון. חשתי דיסוננס קל בין הטייטס לחליפות העסקים אך הזכרתי לעצמי ללא הרף כי הנני VIP נכבדה. עם כובע צמר וטייטס, אבל נכבדה.

קפה-סיגריה-תקלחת-איפור-שיער וחשתי מאוזנת דיה כדי לקפוץ לארוחת הבוקר במסעדת 'גלריה 22' בקומה הראשונה שמוגשת בין השעות 06:30 - 10:30


באתר המלון כתוב 'פינוקים קולינריים מרעננים' אבל זה כנראה תיאור קופרייטרי עליז ל'ארוחת בוקר' שכן לא נתקלתי בשף מקפיץ חביתיות או בתיחכומי-אוכל בוטיקיים אלא בארוחת בוקר ישראלית סטנדרטית - אבל אין טענות, כל מה שאכלתי היה טרי, טעים ומשביע. ואם חסר משהו בכל זאת - בדיוק מתחת לגלריה ממוקם סניף של ארומה שאפשר לרדת אליו במדרגות מהגלריה עצמה.

ארוחת בוקר על רוטשילד (תמונת יח"צ)

בתכלעס
רוטשילד 22 הוא לא מלון שמגיעים אליו לחופשה משפחתית - אין לו בריכה או צוות בידור (השבח לאל) הוא Business Oriented לחלוטין ובהתאם לכך הוא פרקטי למשעי אבל טובל בטאץ' יוקרתי (מבית היוצר של המעצבים ארי שאלתיאל ונועה קסטיאל) אם כי לא מהסוג המפואר והראוותני. המלון יכול להיות בחירה מצוינת לאנשי עסקים (בעיקר מחו"ל) שמגיעים לפגישות וכנסים, או לקרובי משפחה שמגיעים לבקר ואין לכם מקום לאחסן אותם בבית, או לאנשים מהצפון או הדרום שהפרוטה מצויה בכיסם ושרוצים להגיע לחופשה אורבנית ולתור את תל אביב.

המיקום שלו סופר נוח ונגיש, הוא ממוקם כאמור בשד' רוטשילד 22 (פינת נחלת בנימין) ואפשר להגיע אליו וממנו רגלית לכל אטרקציה תל אביבית נכספת וכמובן לאכול במסעדות באיזור.

בסוף בסוף
אפשר להגדיר את חוויית הלילה ברוטשילד 22 כיותר 'עסקית' מ'מפנקת', הוא פחות מיועד לחופשה רומנטית עירונית ויותר עבור מי שקופץ לתל אביב לשהות של לילה למטרת כנס או ועידה (האורחים הזרים שששהו במלון שיקפו זאת היטב) ולצורך כך הוא מומלץ ביותר בגלל השירות, החדרים הפרקטיים, העיצוב המוקפד וכמובן האיזור בו הוא שוכן.

אבל אם תשאלו אותי - הכי כיף בבית :)

אתר הבית: כאן
לייק:  כאן


שנזכה תמיד לטיפול וי.איי.פית,
צ'או, בלות



אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...