יום שבת, מאי 14, 2016

הגיברת מחזקת שילדה

יודעים אוהביי מכריי ומוקיריי כי אין זה סוד שהגיברת הינה יצור די פדלאתי שיש להפציר בה רבות על מנת שתזיז את ישבנה לכיוון איזהשו-סוג-של-כושר, אך מנגד, כאשר נקלעת אני לפעילות גופנית מכל סוג (הליכה, ריצה קלה, יוגה ומכשירים בגני הכושר הפתוחים של תל אביב) אני תמיד מפגינה ביצועים לא רעים ואפילו(!) נהנית, ירחם השם. ולמה כה קשה לגרור אותי החוצה ולהניע את העצמות? בעיקר כי לרוב אין לי כח להחליף בגדים, להיתקל באנשים ולחכות ברמזורים.

ובכל זאת, כשהוצע לי להתנסות במכשיר כושר ביתי בשם Wonder Core Smart מיד מוסמסה התנגדותי ואמרתי יס כי ככה אוכל לעשות כושר מבלי לצאת מהבית! טי הי!





אז מה זה בעצם ה'וונדר קור' ומה הוא עושה? הקומוניקט מספר כי "הוונדר קור סמארט ישכלל את אימוני הכושר שלכם ומתאים במיוחד לשדרוג כפיפות בטן, שכיבות שמיכה, תרגילי גשר, כיווצי בטן ושרירי בטן ורכיבת אופניים. בנוסף, הוא יעיל במיוחד בחיזוק שרירי התלת ראשי, דו ראשי וזרוע קדמית" והוא ממש מדויק. מדובר במכשיר כושר אידאלי לנשים (וגם גברים) שאין להם המון זמן חופשי במלאי אבל עדיין רוצים לחזק את השילדה בנוחות הבית ובקלות יחסית. והכי חשוב - אין מצב שהוא יהפוך לקולב! ולמה בקלות? כי המכשיר נותן 'קונטרה' לגוף ו'עוזר' לבצע את התרגילים כך שהם הופכים להיות קלים יותר - אבל מבלי לפספס את המטרה כי פשוט אפשר לבצע יותר תרגילים פר סט אחד. הכי למי שממש נרתע או מתעצל לרדת לשטיח לכמה כפיפות.

ועתה, צפו בשפחתכם מדגמנת מיני תרגילים:

כפיפות בטן!


אופניים!


שכיבות סמיכה!
  
כח הזרוע!

כשמגיע מכשיר כושר חדש הביתה יש תמיד את התחושה השקרית הזו של 'יאיי עכשיו אני אעשה כושר כללל הזמןןןןן' ובכן, היוש מציאות, זה לא קורה - אבל אבל - זה ממש ממש עוזר כשיש אחד כזה בבית, בטח כשהוא לא תופס מקום או מסתכן בהפיכה לפיל לבן שלא רואים מרוב כביסה. אני מודה שלא כל יום יש לי זמן או אנרגיות להרביץ תרגילים אבל ישנם לא מעט בקרים שבהם אני עטה על המכשיר ומשחילה כמה תרגילים חביבים לפתיחת היום בקטע בריא יותר. וגם במקרה של Wonder Core Smart, כמו בכל סט אימונים, התחושה שאחרי היא מצוינת, גם כי זו ההשפעה התמידית של תרגילי כושר וגם כי את טופחת לעצמך על השכם, שרירית או לא.

איפה וכמה:

איפה: בערוץ הקניות 1-800-2100-21 או בחיוג מקוצר 2100*
או באתר ערוץ הקניות: www.21.tv ובחנויות ערוץ הקניות ברחבי הארץ

כמה: 496 ₪ + 29 דמי משלוח. ניתן לפרוס 8 עד תשלומים.

מכשיר ה-Smart Wonder Core מגיע בתוך אריזת קרטון גדולה אשר מכילה את המכשיר עצמו ומפת תרגילים שתסייע לכם להחליט מה מתאים לכם ואיך עושים את זה. יש לו שתי רגליות קדמיות וירקרקות שניתן לכוון באמצעותן את חוזק ההתנגדות של המכשיר ובנוסף הוא מגיע עם שטיחון צר למניעת החלקה על הרצפה.

ולפנות סיום - תמונה אולי שווה אלף מילים אבל וידאו שווה 1000 תמונות אז הנה סרטון קצר שמדגים את שלל התרגילים והיתרונות שלו Wonder Core Smart



ובברכת 'שנתחטב או גג נרגיש טוב עם עצמנו',
צ'או, בלות

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...