יום רביעי, מאי 25, 2016

אוף טופיק: שמחת בית השואבת

אחד מחלומותיי הנכזבים הוא להיות גיברת קוקטית כזו, שיש לה בית מתוקתק תמידית, עם פינות מאורגנות כצבא צפון-קוריאני ורצפה מסנוורת בנקיונה ולהסתובב כל היום כמרי פופינס עם מברשת איבוק, סינר פרחוני וציפורי דרור מצוירות  השורקות איתי בדואט. אך המציאות העגמומה אפעס, שונה במקצת, כלומר אני כן אוהבת שנקי ומסודר ומשתדלת בכל מאודי שאכן כך יהיה, אני מעבירה סמרטוט בכל הזדמנות כאחרונת עקרות הבית, אוהבת לסיים כל שטיפת כלים במנת אקונומיקה ולטפל תכופות במפגעי בלגן אקראיים, אבל אני לא בדיוק חולת הנקיון הממוצעת שממרקת מבוקר עד זוב כפפות גומי. הלוואי שהיה לי זמן להיות כזו.

מצד שני אני מכורה למוצרי נקיון ומוצאת את מדפי תמרוקי הבית מסעירים בהרבה ממדפי השמפואים או הבשמים. מצד שלישי אני חולקת דירה עם כלבה בלונדינית וחתול פרה שמבלי להתכוון מחרבים את נסיונותיי הכנים לשמור על בית מצוחצח - הוא מעיף חול מתגבש בשמחה הרחק מעבר לתא השירותים שלו, היא חוזרת מטיול בפארק מלאה בכל טוב אדמת גינת הכלבים ושניהם חוגגים על השטיח בפינת האוכל המשמש כר מרעה להתגוללויות חייתיות יומיות, מה שהופך אותו ללבן כשלג. והוא בכלל אדום. כך שצריך לשאוב אותו כמעט מדי יום.

ולאחר הפתיחה המיוסרת הזו, שערו בנפשכם כיצד הגבתי כאשר הגיע אלי אימייל המציע לי להתנסות בשואב אבק מזן חדש שמתמחה בין היתר בשאיבת נשורת פרווה - רמז: התלהבתי קשות.

ומה הקשר בין בלוגרית האופנה החופרת בשיק לשואבי אבק לפתע פתאום? ככה זה, מזדקנים.




מדובר בברנש אלחוטי בשם Dyson V6 או יותר נכון  V6 Total clean אשר מתחבר לטעינה, ניתן לעגינה על הקיר ועובד רצוף במשך 20 דקות וזאת לאחר טעינה מלאה של 3 שעות וחצי. 

מתוך הקומוניקט: 

"בשואב מותקן מסנן הממוקם לפני המנוע ולוכד חלקיקים זעירים ביותר עד גודל של 0.3 מיקרון. המסנן לוכד אלרגנים, העלולים לגרום לאלרגיות, ופולט אוויר נקי לחלל הבית. ריקון המיכל נעשה בצורה היגיינית על ידי לחיצת כפתור פשוטה. הסוללה יון לטיום אינה נחלשת במהלך עבודה ממושכת, ומספיקה ל- 20 דקות עבודה רציפה. ניתן להפעיל מצב max לשאיבה עוצמתית עוד יותר".

ובכן - כן, לגמרי כן. התותח הזה יונק לתוכו כמות דמיונית של פרווה ושמוץ ריצפתי ביעילות מעוררת השתאות ובנוחות תיפעול שלא סודקת את עמוד השידרה. הוא אמנם טיפה'לה כבד עבור היד הנשית הממוצעת אבל לא באופן שימנע את מסע השאיבות המענג ברחבי הבית.




 המכשיר מחולק לחלקים שונים שמתחברים ונפרדים בקלי קלות, ביניהם מוט מאריך (1.2 מטר), מברשת רחבה לניקוי מזרנים וספות, מברשת לשאיבת משטחים עדינים, ומברשת עם זיפים קשיחים למשטחים קשים יותר לניקוי.


שימו לב לכמות הפרווה הבלתי נתפסת שהשואב הזה בולע לקרבו




הנאשמים.


מצאו את ההבדלים - ימין לפני, שמאל אחרי. הו, וואו.

ולפני סיומת, סרטון שמדגים את כל העייסק קצת יותר טוב ממני 

לצערי, או יותר נכון ליגוני הרב, עלי להיפרד מדייסון החתיך בעוד כשבועיים כי עליו להגר אל ביתה של נסיינית נוספת ולצחצח את ביתה. אתגעגע אליו כמו פרפר לפרח ואנצור את רגעינו השמחים יחדיו. מבטיחה.

מחיר לצרכן: 2,990 ₪ 


**המוצר נשלח אלי להתנסות באדיבות ב.נ.ז.כ – היבואן הרשמי של מוצרי Dyson ישראל**

ובברכת שנשאב את דירתנו ונשמח בספונג'תנו,
צ'או, בלות



אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...