יום חמישי, פברואר 04, 2010

מכבסת, לא תולה.

התקלקלה לנו מכונת הכביסה.

בגלל שכרגע אנחנו במגמת 'לא לקנות כרגע מה שלא באמת צריך' אנחנו מכבסים את הכביסה המלוכלכת שלנו בחוץ ונודדים אנה ואנה למכבסות ציבוריות - ענף תל אביבי מוזנח למדי שעם מיתוג נכון וקצת חשיבה על נוחיותו והנאתו של המכבס העצמאי, היה יכול להיות דליקטסן למשתמש והכנסה מעלפת לבעליו.

בהיותנו אני ונועם עצמאים שעובדים מן הבית אנחנו מנצלים כל הזדמנות ליציאה מהטרנינג ומארגנים שהיציאה החוצה תהיה משולבת גם בארוחת צהריים ואם אפשר, שיהיה מקום ידידותי לכלבים בלונדינים. היום בחרנו בקפה שוויצר שהוא גם קל"ב, גם יש לידו מכבסה עצמונית וגם נעים וטעים לשבת בו. במקרה תפסנו שעתיים של שמש יחסית ושל קור נסבל - מעשנים תמיד יעדיפו לשבת בסערה מלשבת בפנים, כל עוד היא לא מלווה בגשם של ממש.

כשחייתי כמה חודשים באוסקה (יפן) היתה לי מכבסה אוטומטית מתחת לבניין. אני ויפית שותפתי לחיים בנכר היינו בהתחלה מכבסות, מחכות שהמכונה תסיים, שמות במייבש ועולות הביתה. אבל אחרי זה הבנו שזה לא מומלץ, כי גנבו לנו את התחתונים. ממש כך. אני לא יודעת אם לגנב היתה חולשה לתחתוני נשים מכובסים בכלל, או קרייבינג ספציפי ללנז'רה של 'גאייג'ין' (זרות) אבל על הנגלה הבאה של המלבושים התחתונים שקנינו שמרנו כנציבים בארמון באקינגהאם.

ובינתיים, בכיכר מילאנו:

ממש לא קר. יה, רייט.


יותר לא יגנבו לי את התחתונים!


זה רק נראה חמים.

קשת לשיער: שוק הפלסטיק
חולצה שחורה: זארה
טופ: חנות שקוראים לה 'טאג' ליד ככר דיזינגוף (לא טאג וומן)
סקיניז: זארה
מגפוניים: TOGO
כלב סטרוברי בלונד: סנופי, גולדן רטריברית חסרת תעודות.

צ'או, בלות



7 תגובות :

  1. גם אני סטרוברי בלונד. אחלה פוסט וכן היה קר היום. זה אחלה לוק לצאת החוצה. רק המ עם המעיל?

    השבמחק
  2. המעיל הושאר בפנים על אחת ממכונות הכביסה כיוון שהוא צולם כבר לבלוג. תודי שזה שיקול שיקול.

    השבמחק
  3. טאג בכיכר! או טאג מעצבים! איי רילי רילי לייק! כמעט כל פעם שאני ב-ת"א ארנקי מתעצב וליבי מתחמם למראה החנות הכה מהממת הזו.

    השבמחק
  4. למה מתעצב לו הארנק? לפי מה שאני זוכרת זו חנות ממש לא יקרה.

    השבמחק
  5. אתם כל-כך צודקים שזה פלח שוק מוחמץ. והדברים האלה פתוחים 24 שעות (רובם) - זה היה יכול להיות כזה עסק מדהים!

    באופן אישי, אני מעדיף למסור את הכביסה למכבסה עם שירות. גיליתי שההבדל הכספי הוא ממש לא גדול - ותאמינו לי שזה שווה לי את שעות ההמתנה (שלרוב במכבסה ללא שירות הן שעות מתות שאפשר לעשות בהן מעט בזמן ששומרים על התחתונים ;)

    השבמחק
  6. אה מיז קאופמן! הארנק מתעצב לו כי הדרך היחידה להעציב את הארנק בחנות שאיננה יקרה היא לקנות הרבה פריטים. והתוצאה - ארנק עצוב ולב שמח :)

    השבמחק
  7. מייקי בגלל שאנחנו מתקמצנים על שירות, יוצא שההפרש מושקע בסופו של דבר בארוחת צהריים כך שמבחינת אלון גל אנחנו תתי אדם אבל בלונג ראן השקענו ברומנטיקה.

    אנונימית - הבנתי! אני כה מזדהה עם הארנק של עצמי כך שמבחינתי אם הארנק עצוב זה סימן שאין בתוכו מספיק כסף..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...