השניה: חוץ מהקטע עם הליפה, אקס הם גאוני שיווק והם יודעים מה עובר בראש של גבר ואיך עושים שזוגתו תקנה לו את הערכה. הסבר בהמשך.
.
לוק אנד פיל:
בעוד אנחנו, הנשים, מחזיקות את בקבוק הסבון עם כל היד, לוחצות עם הבוהן ומזרזפות לכף היד כמות נאה אך זהירה של חומר, גברים מבצעים פעולת מעיכה וסחיטה, ועל כן הבקבוק מצויד בשקערוריות שמתאימות בדיוק לכף היד הגברית. וב'אקס' כמו ב'אקס', לא נפקד מקומו של הקונספט החרמניסטי המתמשך שכן פעולת הסחיטה של הבקבוק עתידה להזכיר למשתמש חוויה אישית ומאוד מוכרת.
ניחוחון או מסריחון:
לא ברור אם האג'נדה הסמויה של 'אקס' היא בעצם לגרום לכל בחורה להיזכר באבא שלה (פרויד מאונן בקברו), אבל לאורך זמן המוצרים של 'אקס' מתהדרים בניחוח שהוא שילוב בין סבון המילואים 'Fa' לבושם האבות 'אזארו'. כלומר זה נעים ונחמד, זה לא מסריח, אבל זה אפעס, קצת ניינטיז, ולא במובן השיקי של העשור. סוג של חוסר דמיון או התשובה המטופחת לאדיפוס? לא ברור.
לרכוש או לנטוש?
אם נורא בא לך לפנק את הבנזוג ויש לך חולשה נוסטלגית לריחות של דודים רחוקים את בהחלט יכולה לרכוש עבורו את הערכה אך סביר להניח שאביזר הרחצה יהפוך במהרה לניסוי ביולוגי שבסיכומו תוכלי לדעת בדיוק כמה עובש אפשר לגדל על ספוג במשך שנה. זיכרי: הערכה אינה מיועדת לרכישה גברית עצמית מהסיבה הפשוטה: אין סטרייט שפוי בעולם שירכוש לעצמו 'ערכה', כל עוד היא נמצאת בתוך פארם. לכן זה סוג של גאונות שיווקית לעצב ערכה לגבר – שנשים ירצו לקנות.
מחיר:
19.99 ₪ לערכה שמגיעה בשני וריאנטים: dark temptation עם אביזר רחצה אדום, ו- Alaska המצוידת באביזר רחצה כחול.
מילה טובה:
למרות שה'שאואר טול' די מיותר, יש לו קמפיין משעשע, סקסיסטי (לי אין שום בעיה עם זה) שלא זז מטר מהקונספט ומדבר בשפה ההורמונאלית של 'אקס' שכבר הפכה לטרייד מארק המאפיין את הקמפיינים שלהם. תענוג.
ליחצו להגדלה. שווה קליק.
חג עצמאות שמח (לא שאני מבינה על מה החגיגות),
וצ'או, בלות
שחכת לספר לקוראים כיצד נסיתי לדרוך על הליפה
השבמחקכי חשבתי שזה מיועד לכף הרגל .
וגם כנראה כי בדיוק הייתי אחרי צפיה במשחק מן הליגה האנגלית .
חחח נכון!! כמו שכתבתי - גברים לא ממש ידעו מה לעשות עם זה..
השבמחקהו, וואו, נשמע כמו האבזור ההולם לגבר הבלתי מודע אך המאוד משתדל. נפלא!
השבמחק