יום שבת, דצמבר 21, 2013

הקולקציות באות - TWENTYFOURSEVEN

אז כן, קולקציית החורף של Twentyfourseven הגיעה מזמן אבל רק עכשיו אני כותבת עליה. ולמה? ראשית, בשל הגעתו המאוחרת של הקור ושנית, כי בחודש האחרון הייתי טרודה בעיקר בבריאותה של משפחתי הקרובה מאוד - אבא שלי עבר ניתוח לא פשוט שב'זכותו' יצא לי בעיקר להכיר את הנוף של הדרך בין הצפון הישן של תל אביב למדיקל סנטר בהרצליה פיתוח ובמקביל, אח שלי החליט שזה בדיוק הזמן לפתח דלקת חביבה בתוספתן ולהשתרע גם הוא על שולחן הניתוחים, כך שכתיבת פוסטים לא היתה בראש מעייני ובעיקר לא היה לי זמן בשעון ופנאי בראש להתפנות לכך. אבל עכשיו, כשאח שלי החלים ואבא שלי מתאושש אבל בבית, זה בדיוק הזמן לרשום בנחת את רשמיי מפרזנטציית Twentyfourseven לחורף 2014.

כידוע, המותג שהינו האח הקטן של רנואר, מיועד לעלמות צעירות (ודי רזות למען האמת) וייתכן שאם אתן מאובנים פרה היסטוריים כמוני, אולי לא שקלתן אפילו להיכנס לחנות המותג, אבל בדיוק בשל כך אני פה - ללקט עבורכן את הפריטים שגם קשישות עמוסות שנים כמונו יכולות ללבוש מבלי להסתכן בלוק הומאז'י לנסיכת בת-מיצווש או תיכוניסטית שחצ'קון בודד עלול להדיחה מתואר מלכת הכיתה. 

לשמחת כולנו, עד שהתפניתי לכתוב את הפוסט, הפריטים שאתן עומדות לראות כבר נמכרים בסייל ולכן המחירים שתראו הם אלה המופחתים. בהגהת הפוסט שמתי לב שהנחתי כאן פריטים בכחול ושחור-לבן וזה כי שאר הפריטים הוורדרדים ומצובעי המנטה פשוט לא מסתדרים לי עם מזג האוויר. בחורף אני אוהבת קצת יותר דרמה ועם ורוד בייבי די קשה להשיגה:

249.9 ₪



199.9 ₪


49.9 ₪
79.9 ₪



אוברול, כמובן. 189.9 ₪



וזו קומבינציה שהרכבתי על עצמי בביקור האחרון בסניף הסנטר והתגלתה כמושלמת. לא רכשתי אותה כי בסניף הסנטר לא מקבלים את תלוש העיתונאים שקיבלתי ולכן, עזריאלי, היר איי קאם.

99.9 ₪

99.9 ₪



149.9 ₪

ועכשיו קצת תיקים, כי לתיקים אין מידה:


129.9 ₪
יש גם בשחור ולבן. 79.9 ₪

199.9 ₪ (מחיר מקורי, אין הנחה על פריט זה)

259.9 ₪ (מחיר מקורי, אין הנחה על פריט זה)

את רוב הפריטים שראיתן כאן השאלתי מאתר הבית של טוונטי, שהוא אחד האתרים המפורטים ביותר מבחינת הצגת פריטים שנמצאים בחנות ועל כך שאפו. זו תכונה שאינה אופיינית להרבה מאתרי המותג המקומיים, מבלי לציין שמות. אתם יודעים מי אתם.

בנוסף, וזו ידיעה עדכנית, יצא כעת המותג בשת"פ עם תמר קרוון שלא נכחתי בפרזנטצייה שלו מהסיבות שכתבתי בתחילת הפוסט ולכן לא אוכל לסקר את הקולקצייה מיד ראשונה, אבל מצפייה בתמונות הקטלוג אני יכולה להסיק שמדובר ביציאה קולית לגמרי, רק שנורא חבל שמעטר אותה הדפס שדי חוזר על עצמו.
צפייה בתמונות הקולקצייה - כאן

אינסטגרם: twentyfourseven_tfs

התלבשו, סגננו והקפידו שהתרכובת הולמת את השנתון אליו אתן שייכות (רמז: פנינה רוזנבלום)
וצ'או, בלות.

6 תגובות :

  1. הרבה בריאות.
    כמובן שכל מה שמוצא חן בעיניי
    הוא ללא הנחה :)
    אבל עדיין לפעמים אני מעדיפה לקנות עכשיו
    ולא להצטער אחר כך...

    השבמחק
  2. השילוב שבחרת מהמם!
    אני קניתי פעם בשנקין עם תלושי עיתונאים...
    תתחדשי!

    השבמחק
  3. הרבה הרבה בריאות, כבר תקופה ארוכה שאני נוכחת שקודם כל זה ואחכ כל השאר. ואני נכנסת אליהם פעם ב, ולא הולך לי איתם. כשמוצאים בקטלוג פריטים, הרבה פעמים זה יוצא יותר טוב מהמציאות, הרגשה אישית שלי. ושוב, הרבה בריאות.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...