יום שבת, ינואר 04, 2014

פינת ליטוף.

אם זו לא הפעם הראשונה שאתן נוחתות בבלוג זה, ודאי כבר הכרתן את דרדקיי היקרים סנופי הגולדן-רטריברית וצוציק הפחתול שמשוכנע כי הוא קיסר של ממלכה אבודה. שניהם אומצו מ'יד שניה' (סנופי ממשפחה שלא רצתה בה וצוציק מפחי הזבל של מתחם בזל) וכיוון ששניהם גדלים בבית גידולה של בלוגרית, גם הם לעיתים מקבלים צ'יפורים ממותגים המיועדים לבעלי חיים.
אספתי כאן כמה וכמה המלצות על מוצרים שקיבלנו ועל אחד שקנינו. מוכנים? יאללה האו ומיאו:

פוף לחיות מחמד מבית מילגה פופים
הכירו את 'יוגידוגי', פוף רביצה לחיות מחמד, פרי שיתוף פעולה בין המותג 'ריבוס' ל'מילגה פופים' שנורא בא לי להתכרבל עליו בעצמי כי הוא כה יפה ונוח (ניסתי בעצמי!). בתחילה, סנופי (ב-פ' רפה) הביעה ספקנות ולא ממש היתה מעוניינת לטפס ולרבוץ עליו, אבל חטיף לכלבים שהונח במרכזו עשה את עבודת השכנוע. הכלבה הפנימה שמעתה יש לה מרבץ משובח להירדם עליו בחדר העבודה של אמא ומאז היא לא זקוקה לשיכנועים וכבר מנמנת עליו באופן עצמאי. אני עדיין לא נרגעת מכמה שזה חמוד.

יש גם פופים לחתולים אבל אני בספק אם צוציק ינטוש את הממיר שמשמש אותו כפלטה חמה. מחיר, גוונים נוספים והזמנה באתר של מילגה. הפוף הגיע אלינו במתנה מחברת ביו-פט אז סנופי ואמא שלה אומרות ביחד: תודה!

תוסף תזונה NoviPet Digestive Aid לעיכול קל מבית BIO PET
כל הורה של כלב יודע שרבים הם רגעי השמחה, הצחוק והשגעת בגידול חברינו הטובים ביותר אך גם מכיר את העוגמה של היתקלות בנפיחות קטלניות שרק קטורת בניחוח יסמין יכולה לסלק את נוכחותם בחדר. תוסף התזונה Digestive Aid בהחלט עושה את העבודה וכיוון שהוא מגיע כחטיף טעים (כנראה) הוא חוסך את הצורך המייגע בדחיפת כמוסה ללועו של הכלב, אקט שנוא במיוחד באחוזתנו.

חם חם, מן האינסטגרם.

הקומוניקט מספר כי התוסף מכיל תערובת אנזימי עיכול וחיידקים פרוביוטיים, המסייעים לחיזוק הקיבה ומקלים על הפרעות עיכול, בעיות מעיים וקיבה רגישה. בתכלעס - לגמרי עובד.

חברת ביו פט (הישראלית, אגב) השיקה תוסף נוסף -  NoviPet Calming Aid, המיועד להרגעה במצבי לחץ אבל לשמחתי אין לנו צורך בו, כל עוד סנופי משמרת את אופיה הסטלני ונטול הסטרס.

 מחיר: 69 ₪ - 79 
רשימת חנויות: באתר של BioPet

חטיף לחתולים Healthy Coat מבית Whiskas
הקומוניקט טוען כי המוצר הוכח מדעית כשומר על פרווה בריאה בשימוש קבוע אך מכיוון שקיבלתי קופסה אחת בלבד קשה היה לי לבדוק את הנושא. בכל מקרה, צוציק הוא חתול מאוד בררני באוכל, לא נוגע בחטיפים ולא אוכל מהיד של אף אחד אבל כששמתי לו כמה חטיפים בצלחת הוא לעס אותם בהנאה.
מחיר: 12 ₪ ליחידה

חטיף לכלבים Rodeo Beef מבית Pedigree
הקומוניקט מספר כי החטיף הוא בעל 'טעם בשרני' אבל לא טעמתי, מפתה התיאור ככל שיהיה. סנופי לעומת זאת, שמחה להדגים את כל התעלולים והפעלולים שלימדתי אותה לבצע, רק כדי לקבל טעימה מהחטיף:




הסרטונים נמצאים גם באינסטגרם שלי תחת היוזר meikau. הצטרפו נא  ותעשו פולניה שמחה. עד כמה שזה אפשרי: 

מחיר: 6.5 ₪

מזון בריאות לכלבים של bio-דוג
הפעם, שירות שרכשתי מיוזמתי ולא קיבלתי ממשרדי יח"צ: מדובר במזון בריאות טרי שמיוצר בידיים פרטיות ע"פ קונספט ה-Raw Feeding  ובליווי תזונאית ומיועד לשמר את בריאותו של הכלב ולשמש כאלטרנטיבה למזון הכלבים הקנוי. המזון מיוצר בישראל ומגיע לבית הלקוח ע"י שליח. 

האתר של ביו-דוג
הפייסבוק של ביו-דוג
ויש גם מזון לחתולים.

קולקציית בגדי החורף לכלבים של RIBOS
קיבלנו סוודר, אבל סנופי שמנה מדי בכדי להידחק אליו. היא גם לא ממש צריכה חימום בחורף כי יש לה פרווה מספקת. אבל תראו כמה חמוד וממש לא יקר - מחירי כל הדגמים נעים בין 50 ל-100 ₪.

כל הדגמים מגיעים בטווח מידות שבין XS ל-XXL

לנוחיות הכלב ובעליו - באיזור הצוואר יש חור להכנסת החגורה.

הדפס הפפיטה החביב עלי. הידעתם שבאנגלית הוא נקרא houndstooth?

כל דגמי הקולקציה - כאן
רשימת חנויות - כאן
אני מבשלת בימים אלה שת"פ מקסים עם ריבוס, אבל יקח קצת זמן וכרגע אני מנועה מלהרחיב. אז סבלנות.

אז אם עדיין אין לכם חיית מחמד, זה בדיוק הזמן לצרף אחד או שניים למשפחה. זה כיף, זה מוציא ממני טונות של אהבה על בסיס יומי וזה בעיקר חמוד ומצחיק!

האו ומיאו ושבוע דבש לכן ולחיות הבית שלכן.
צ'או, בלות.

2 תגובות :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...